Gå til innhold

litt rådvill, trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, har et ganske stort spm. Jeg fikk en sønn for ett halvt år siden, mensen er ikke tilbake (kan ikke klage) fikk for en mnd siden sånn ca satt inn spiral.

Jeg har vært plaget med litt kvalme men ikke mye (var egentlig veldig lite kvalm i første graviditet)

I de siste dagene er jeg blitt veldig sliten, helt tømt for energi.

Legger litt på meg spesielt på magen, men mange sier jo det er normalt med litt mage etter svangerskap. Magen er litt rar i det siste og, har ikke luft men merker "bevegelser" i magen. Tatt to graviditetstester med 1 mnd mellomrom begge var negative.

Kan jeg bare inbille meg ting? Var hos legen for to uker siden tok blodprøver for å se om det er noe med hormoner (legen tokk prøver sist og men måtte likevel se at jeg var gravid)

Noen som har forslag hva det kan være?

Anonym poster: d1da196fce5865122fe46ef430cad6e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har forslag?

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Hormon- eller kobberspiral?

Vet man kan få forskjellige symptomer av de forskjellige typene.

Skrevet

Jeg hadde hormonspiral etter førstemann, trodde jeg var gravid hver måned. Masse symptomer, også når det gjaldt vekta. Aldri mer for min del!

Anonym poster: 16a8a6761a7e63c400a5faa6f05bea65

Skrevet

det er kobberspiral

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Husker jeg hadde masse plunder med min kobberspiral og måtte tilslutt fjerne den etter 9 mnd. Da hadde den plaget meg i et halvt år allerede :(

Skrevet

hei, har et ganske stort spm. Jeg fikk en sønn for ett halvt år siden, mensen er ikke tilbake (kan ikke klage) fikk for en mnd siden sånn ca satt inn spiral.

Jeg har vært plaget med litt kvalme men ikke mye (var egentlig veldig lite kvalm i første graviditet)

I de siste dagene er jeg blitt veldig sliten, helt tømt for energi.

Legger litt på meg spesielt på magen, men mange sier jo det er normalt med litt mage etter svangerskap. Magen er litt rar i det siste og, har ikke luft men merker "bevegelser" i magen. Tatt to graviditetstester med 1 mnd mellomrom begge var negative.

Kan jeg bare inbille meg ting? Var hos legen for to uker siden tok blodprøver for å se om det er noe med hormoner (legen tokk prøver sist og men måtte likevel se at jeg var gravid)

Noen som har forslag hva det kan være?

Sjekket stoffskifte? Struma?

Anonym poster: 3351f5754018058b61ee821f8d5bcffb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...