Gå til innhold

Popularitet Fb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Undrer på dette. De som er populære på fb, får mange likes og kommentarer, er det de samme som er populære i den virkelige verden?

Har feks et par venner der som har ca like mange venner (400 ca). Hun ene får maaange likes og kommentarer når hun legger ut noe, uansett om det er bilde av seg selv eller barna.

Hun andre får maks 10 likes på akkurat samme type bilde.

Eller er det de som er mest ivrige på å gi likes selv som får mange?

Bare lurer

Anonym poster: 49ada7892f785d34b38ed1b2234e0987

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at hun som får mange likes sikkert er flink til å like det andre legger ut og til å kommentere:)

Skrevet

Jeg tenker at det kan henge sammen, men at det også har mye å si hva slags fb-venner man har.

Jeg legger aldri spesielt merke til hvem som liker eller kommenterer det jeg legger ut, så får min del har ikke det noe å si. Jeg liker det jeg liker uavhengig av hvem som har lagt det ut, og hverken liker eller kommenterer ting for å øke min egen popularitet.

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet (endret)

Jeg tenker at hun som får mange likes sikkert er flink til å like det andre legger ut og til å kommentere:)

Tror også det kan være en kombinasjon av begge ;)

Alder og hvor aktive vennene er på fb, ikke minst hvor mange overfladiske venner man har på lista spiller jo også ofte inn.

Jeg har fx ca 450 på vennelista mi, minst halvparten av dem er kun bekjente fra gammelt av som jeg strengt tatt ikke hadde trengt å ha på lista, men som jeg har på den allikevel ;)

Av de resterende er det kanskje 120 jeg har kommentert eller trykket liker på. (Får ikke opp alle newsfeedene heller). Og jeg ser jo at de som trykker liker eller kommenterer mine ting, i 90% av tilfellene, er innenfor de 120 jeg "følger".. ;)

Endret av Sommerfuggel i vinterland

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...