Gå til innhold

Faens eks-idiot!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært i et forhold med en manipulerende mann over flere år til og fra hele tiden, nå har det blitt slutt endelig, men han gir seg ikke.

Jeg blir så frustrert over den stadige kontakten, manipuleringen han forsøker seg på og å hele tiden være bekymret for hva han nå kan finne på.

Hva sier man til slike som ikke vil la deg gå på en måte?

Hvordan klarer man og ikke bry seg, som i og ikke la det ødelegge dagen når han setter i gang?

Jeg vet helt sikkert at jeg ikke vil ha han tilbake, men det går ut over dagen til meg og barna når han begynner å mase og kjefte om ett eller annet... Eller når han blir smørblid og begynner med ros og godord... Vil ikke det heller...

Anonym poster: 33413640d538e4d41a47bb99380c58a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Besøksforbud?

Anonym poster: 7cc8d3db325879fbfcc843431da5f25d

Skrevet

Du må velge å beskytte deg selv fra denne idiotien og du sier til ham: "Fra nå av så er det KUN sms eller epost som gjelder og det skal KUN være kontakt som omhandler barnet. Snakker du om noe annet så forbeholder jeg meg retten til å ikke svare og til å legge på om du ringer".

Du bestemmer deg. Du gir ham beskjed. Du gjennomfører.

Etter en stund vil han mest sannsynlig forstå at du mener alvor og idiotien vil avta.

Anonym poster: 51d0bfec67535fc53c9e47e22e380c3f

Skrevet

Det er faren til barna ja...

Jeg prøver å svare kun på det som har med barna å gjøre, men skal gjøre det som blir sagt her, skal si klart fra, kun skriftlig fra nå av.

Tusen takk :)

Anonym poster: 33413640d538e4d41a47bb99380c58a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...