Gå til innhold

Liker dere å bli kvalt under sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd det for første gang og ble skikkelig tent!

Anonym poster: 955f3eb09964fb1e90286958ba92aa0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp

Anonym poster: d8f81bea218cc7c4e5c6935883fdf4af

Skrevet

Vet ikke. Har aldri prøvd, men høres litt creapy ut.

Anonym poster: 9fc259041add0c2e98d04243a71da718

Skrevet

Nei

Anonym poster: 53d96872fee92c29adb89067bdaf3ed3

Skrevet

NEI! Herregud jeg hadde blitt skikkelig redd om en fyr begynte med sånt i sengen :S

Skrevet

Ja, faktisk. Ikke hardt, og med hendene rundt strupen. Det hadde jeg nok funnet creepy, men ved en tilfeldighet fikk jeg prøvd det ut for en del måneder siden ved at mannen skulle ta på ene puppen min mens han tok meg bakfra og lente seg over meg med armen på skrått ned over skuldrene og forbi halsen slik at det kom trykk på strupen og det ble vanskeligere for meg å puste. Altså en form for kveling. Var faktisk utrolig opphissende! Tror ikke mannen oppdaget at han "kvelte" meg, men har fått gjentatt det siden og det er utrolig godt. Men ikke strupetak, det hadde jeg nok ikke likt selv om jeg stoler helt på mannen min.

Anonym poster: 9274a00796180ff9e1d456704682116e

Skrevet

At han litt forsiktig klemmer til rundt halsen (slik at jeg blir tungpustet) liker jeg veldig godt under røff sex, men liker ikke å bli kvalt så jeg mister pusten (heter det ikke noe så rett frem som "suffocation"?). Da hadde jeg nok blitt litt redd :P

Skrevet

Har prøvd det for første gang og ble skikkelig tent!

Anonym poster: 955f3eb09964fb1e90286958ba92aa0c

De som liker det aller best, er nok ikke lenger her blandt oss.. ;)

Anonym poster: 4046321bf838171bc1bcc1ce05fcfbe8

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Aldri i livet! Har opplevd det en gang, når jeg ble voldtatt.. Har en eks som prøvde seg på det uten å tenke videre over det, jeg holdt på å brekke nesen hans :-/

Skrevet

Elsker det, kommer med en gang når typen kveler meg hehe. Men er veldig glad i type bondagesex og sånn da;)

Skrevet

Herregud NEI !! Hadde noen prøvd å kvele meg hadde jeg blitt sint og redd. Skikkelig turn off!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...