Gå til innhold

Hjelp hva har skjedd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid, fire uker til termin. Har slitt med rygg og bekken mye av svangerskapet, blant annet mye låsninger. I dag skulle jeg løfte barnevogna inn i bilen og når jeg skulle begynne å gå igjen kjente jeg veldig smerter i bekken/symfyse området. Gjør fortsatt vondt som fy å gå og å stå. Kan det låse seg der fremme? Kjenner ikke noe når jeg sitter. Når jeg er oppe presser det voldsomt nedover. Skal ringe kiropraktoren min i morgen, men synes dette var rart.

Anonym poster: db69c6de3c16358be8db7947868968e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bekkenlåsning er ikke uvanlig har jeg hørt,men veldig ubehagelig. Jeg har ingen erfaring med dette, men kiropraktoren din har sikkert det.

Anonym poster: 2b3934e00e60a0d4bb17836e7ed8b246

Skrevet

Ja, man kan få en form for låsninger der også.

Kiropraktoren får nok fikset det :)

Anonym poster: e06b8f4bd340f729a4e7ccd115b68b5a

Skrevet

Ok, takk for svar. Har hatt mye låsninger i rygg og bekken gjennom svangerskapet, men ikke der fremme.

HI

Skrevet

Symfyseløsning/-låsning er mye vanskeligere å behandle enn ting som sitter bak i bekkenområdet. Men verdt et forsøk, selvsagt.

Og så må du ikke drive og løfte tungt, da, vettu. :)

Anonym poster: c8498cd7ade32c25279eecc2f4018b17

Skrevet

Jeg fikk symfyseløsning på slutten av svangerskapet sist. Fy søren så vondt det var.bleveldig forverret av løfting så på slutten løftet jeg stort sett ingenting annet enn min egen vekt :-)

Skrevet

Uff, vet det godt. Men i bhg til gutten kan ikke vogna stå pga av dårlig plass, og da må den i bilen hver dag dessverre. Og er dårlig til å spørre om hjelp :/ Hadde en skikkelig låsning i ryggen når jeg var 5 mnd på vei, med en hevelse. Da greide jeg ikke å gå i det hele tatt. Så dette er skummelt, håper hun kan ta meg inn i morgen.

HI

Skrevet

Snakk med barnehagen. Mest trolig kan én vogn stå der ved spesielle omstendigheter for en kortere perioder på noen måneder.

Anonym poster: c8498cd7ade32c25279eecc2f4018b17

Skrevet

Det verste er at jeg kjenner sjefen der godt, så ordner seg sikkert. Men har ikke hatt lyst til å spørre, så er min egen feil. Har tenkt at det går greit. Løfter så lite som mulig ellers, mannen trår mye til. Takk for svar damer :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...