Gå til innhold

Inspirert: hvor tidlig ha sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på reprise av Ettermiddagen før i dag og da snakket de om hvor mange dater man burde ha før man har sex. Også tenkte jeg på hvor mange dater, eller hvor lang tid tok det, før dere hadde sex med den dere er samboer/gift med nå?

Vi hadde sex på første daten. Hadde snakket sammen på nettet i noen måneder før han inviterte meg på middag, jeg bodde langt unna og fant ut at jeg ville sove over og da ble det naturlig at vi hadde sex. Dusjet sammen dagen etter og koste oss. Etter det møttes vi hver helg før vi flyttet sammen etter ca 4-5 mnd. Nå har vi vært sammen i 5 år, er gift og har snart 3 barn :)

Anonym poster: 81a2f26efbd2942fd1eec0653027d7b4

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hadde sex før vi ble sammen :P

Skrevet

Første natten, møttes tilfeldig på byen for over 12 år siden :)

Skrevet

1 år :)

Anonym poster: 90525ad88782a62700cb6fde50467851

Skrevet

Hadde ikke sex før vi giftet oss, rundt to år etter at vi traff hverandre første gang;-)

Anonym poster: 0a23dd9ed1200f2a0cb8e81ab9f0fef4

Skrevet

vi knulla vel og lenge bak i bilen hans :) hadde sex første gangen ja ;)

Skrevet

Vi hadde sex 1 uke før vi ble sammen.

Skrevet

Første gang vi møttes var han sjåfør og eg på fylla. Han kjørte meg hjem om natta, og jeg satt å preika om eksen hele veien. Morgenen etter sendte jeg melding og unnskyldte. Fikk til svar at det gikk greit, og var kjempekos å snakke, og at han gjerne ville møtes igjenn. (ringte rett til venninna som ordna skyssen og spurte hvilken raring dette egentlig var) Så sendte vi meldinger i en måneds tid, før jeg tilslutt våga meg på besøk en kveld han og en kompis satt å spillte musikk go drakk vin i sommersola. Ble litt klining og sånt ;)

var "gode" venner i 3 mnd før vi ble sammen. Så kan vel teknisk sett si før første date :P

Anonym poster: 4a91953a171cf23196c6e971f088ed5d

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Vi hadde ikke sex før vi hadde vært sammen i 2 uker, var sammen hver dag i de to ukene... Litt overraskende at det gikk så lang tid, men det passet oss fint..

Skrevet

Vi hadde sex etter å ha kjent hverandre i noe sånt som 30 minutter ;) Vi møttes på byen, og det var vel ment å være et one night stand. Men så ble det ikke sånn da, og godt er det!

Skrevet

4 måneder etter vi ble sammen. Vi hadde datet i ca 1 år før vi ble sammen.

Anonym poster: 3ddcd0b8a2527b55c216c256a114a712

Skrevet

Vi møttes på vorspiel en fredag, hang sammen hele den kvelden. Han overnattet hos meg, men vi hadde ikke sex den natta. Søndagen var vi på date og da hadde vi sex. Så vi hadde vel kjent hverandre i 2 døgn ;) Flytta sammen 2 mnd etter det og har nå vært sammen i 10 år!

Anonym poster: 89e41945c8a0984c157d53b45bcc4d02

Skrevet

Bryllupsnatta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...