Sjøbanan Skrevet 4. april 2013 #1 Skrevet 4. april 2013 Noen som kan gi noen tips? Gjerne om merker og slikt, også. Jeg vil gjerne ha en god dress som kan arves til nestemann. Han er en tre-åring på noen-og-hundre-centimeter.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 5. april 2013 #2 Skrevet 5. april 2013 Er vel kanskje ikke så lett å finne vårdress på salg nå, men jeg anbefaler reimatec Forresten så hadde ludo salg på vårdress for noen uker siden, mulig de har det fortsatt. Mener det var 199 per dress. Jeg har ingen erfaring med de, men det er jo en knallpris da
Sjøbanan Skrevet 10. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2013 Det ble reimatec. Billig var den ikke, men superfin! Håper den holder til begge barna
petite fleur Skrevet 12. april 2013 #4 Skrevet 12. april 2013 Jeg kjøpte reimatec til førstemann, og andremann er nå ferdig med den. Dressen er fortsatt like fin, kunne glatt brukt den til et tredje barn (hvis jeg skulle hatt flere). God kvalitet. Bedre å kjøpe en litt dyr dress som holder lene enn å måtte kjøpe 2-3 dresser
♥Nemi♥ Skrevet 12. april 2013 #5 Skrevet 12. april 2013 Ei venninne anbefalte sandkassedressen på plagg.no . Får se hvordan den funker. Billig er den hvert fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå