Gå til innhold

Går opp et skonummer hver graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sant?

Anonym poster: 4d74b4cc9fd56351cba063ec28647173

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg gjorde ikke det. Men gikk ned én når jeg slanket meg, så kommer kanskje ann på hvor mye man legger på seg?

Skrevet

Ikke hver graviditet, men jeg bruker en str større nå enn før jeg fikk barn.;)

Skrevet

Jeg la på meg 31kg i første sv.skap og gikk opp fra 38 til 39 i sko. Fikk beskjed av legen at det var på grunn av vekten som presset foten litt ut. Har ikke gått opp noe mere i sko i de andre sv.skapene og er fortsatt str.39 i sko nå ti år etter første sv.skapet.

Skrevet

Ikke for min del. Gikk opp en str den siste måneden første graviditet, men det var pga ødem og jeg gikk tilbake til vanlig str etter fødsel.

Andre svangerskap har det ikke vært noen forskjell.

Skrevet

Jeg har ikke gjort det :) Etter 3 barn har jeg fremdeles samme skonr som jeg hadde før eldste ble født. Samme gjelder alle jeg kjenner :) Vet noen går opp en str eller to under selve svangerskapet pga vann, men de går da tilbake til normale etter fødselen :)

Skrevet

Jeg gikk opp en str da jeg fikk første ungen. Ikke noe mer med nr. 2.

Det var så utrolig irriterende å måtte bytte ut alle skoene. Kjøpte minimalt mellom ungene i tilfelle jeg skulle gå opp mer.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg gikk opp i str mens jeg var gravid, og gikk ned igjen noen uker etter fødsel, men har ikke gått opp str og forblitt der.. Har gått opp 3 cup i bh'n da, som ikke ser ut til å ville forsvinne igjen.. Startet med liten B-cup, ligger nå mellom D- og E-cup, plagsomt for meg, håper det går ned igjen (ammet ikke mer enn 2 og 3 uker alt i alt)

Gjest sussie77
Skrevet

Jeg har ikke gjort det. På slutten år jeg var gravid med eldstemann så kunne jeg ikke bruke min vanlige sko str. pga. vann i kroppen. Men etter to barn bruker jeg fortsatt den samme sko størrelsen.

Skrevet

Jeg har gått opp en halv til en str, for jeg passer faktisk noen av de skoene jeg hadde før. Jeg tror på det med vekten, for jeg gikk også opp veldig mye. :)

Skrevet

Hadde ikke det problemet. Har en venninne som økte skonummer ett par år, men så gikk det tilbake til normalstørrelse.... Andre venninner har ikke opplevd dette.

Anonym poster: e359c90e2859c5ce1fab0efa4fe49c62

Skrevet

Jeg gjorde det. Svigermor gjorde det.

Anonym poster: 1f1caff2970c92078f1531d35087bcba

Skrevet

Gikk opp et nr ved første svangerskap, og et nr til ved andre svskap 10 år etter... Så for meg stemmer det.

Skrevet

leste en artikkel nylig, det med skostr gjelder bare første sv.skap. Blir ikke større for hvert barn. Jeg gikk opp en str etter nr 1, men har fortsatt samme str nå etter nr 2. Så her stemte det :) Hjelpes, hadde jo vært moro for de med 4-5-6 barn om de gikk opp en str for hvert barn ha ha!

Gjest sug lut
Skrevet

Jepp. Fordelen er at i størrelse Langbein er det alltid mye mer igjen på salget.

Skrevet

Jepp. Fordelen er at i størrelse Langbein er det alltid mye mer igjen på salget.

Veldig sant. Jeg skal gifte meg i et par joller jeg har kjøpt for den nette sum av 50kr. ;)

Skrevet

Svigerinna mi gikk opp én skostørrelse etter tvillinggraviditet. Nå 7 år etter passer hun fremdeles ikke de gamle skoa.

Anonym poster: 9ee8a15c8758d358eef6ca16dc628d09

Skrevet

Joda. Har gått opp ca halvannen størrelse etter to barn, så får vi se hvor vi ender etter nr tre.

Skrevet

Har også gått opp en str for hvert barn , 2 barn så langt , gruer meg til neste kommer nå for da blir det str 38,5.

Anonym poster: 9174585de770ba8f7f6926015fb4282f

Skrevet

Det stemmer ikke her :) Og bra er det, for bruker 40 :P

Skrevet

Ikke rart konene brukte støvler i str 45 før i tida, siden de hadde født 8-9 barn...

Anonym poster: 8bcb09cb27ff3a4ada0eb00046261bc3

Skrevet

Ikke hver graviditet, men jeg bruker en str større nå enn før jeg fikk barn.;)

Samme her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...