Anonym bruker Skrevet 4. april 2013 #1 Skrevet 4. april 2013 Føler ikke jeg betyr all verden for samboeren min. Han kan være sur og krass mot slutten av uka hver uke. Han vil ikke snakke om ting i vårt forhold som et viktig og snakke ut om for meg. Han viser kjærlighet ved og ha sex med meg, sjelden ellers. Føler meg som en som bare bor sammen med han for og rydde og ta seg av barn så han kan jobbe. Hvordan har dere det? Vært sammen i 10 år nå. Anonym poster: 376e9e56e459300fbfcb96744ca6f3bb
Anonym bruker Skrevet 4. april 2013 #2 Skrevet 4. april 2013 Du er nok ikke alene om å ha det sånn. Samboeren min sitter forann dataen sin hele dagen, og hadde sikkert ikke merket om jeg hadde dratt vekk en uke bortsett fra at han måtte ha laget middagen sin selv. Anonym poster: 1d495626220728a52610e5bd945b09a9
Anonym bruker Skrevet 4. april 2013 #3 Skrevet 4. april 2013 Hvorfor gidder dere å leve med slike menn? Mannen min er ikke sånn på noen som helst måte - og om han hadde blitt sånn hadde jeg prøvd å ordne opp i det så fort som mulig. Dersom det ikke bedret seg hadde jeg heller vært alene med barna. Anonym poster: 67bc5494df68988d619b1035dc1c5de3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå