Gå til innhold

Å spise kun for å overleve...


Tredjemann på vei :D

Anbefalte innlegg

...er VELDIG kjedelig!! Jeg som normalt er veldig glad i mat (ingen tjukkas altså, men liker å spise god mat), må nå tvinge ned hver eneste matbit fordi jeg får brekninger av å spise. Stort sett når jeg virkelig får lyst på noe så har vi ikke det tilgjengelig, så da må jeg tvinge nedpå noe annet.

 

Nå i dag har jeg kjempelyst på taco til middag, så har sendt mannen klar beskjed om å handle :P Håper bare lysten fortsatt er der når maten står på bordet! Åååh, jeg gleder meg sånn til kvalmen er borte og jeg kan kjenne lille babyen bevege på seg, og til den fine magen blir synlig. Håper i hvert fall kvalmen er på retur innen vesla fyller år i mai, for hun/vi har store planer for dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Løvemusene

Hei!

Dritkjipt å bli dårlig av mat! Huff det aner jeg ikke hvordan føles, men kan tenke meg du er mye kvalm? Eller er det mat som gjør det kvalm? Jeg har ikke blitt kvalm i svangerskapet mitt, det er jo supert, men fy så matlyst jeg har fått, er 11 uker nå og har gått opp 2 kilo allerede, ikke kult! :( må virkelig begynne å passe på hva jeg spiser... så er det ikke det ene så er det det andre???

 

Håper det blir bedre da, nå som andre trimester er rett rundt hjørne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke hatt noen erfaring med å være sååå matlei tidligere jeg heller. Er liksom tanken på mat og selve følelsen jeg får når jeg har spist en stund, som gjør meg kvalm. Men så er jeg også sulten hele tiden og blir aldri skikkelig mett, så blir ekstra kvalm av det også, hehe :P Skal ikke være lett nei!

 

Tror heldigvis det begynner å bli litt bedre allerede nå, så håper det bare går rett vei fra nå av :) Eneste plusset er at jeg har sluppet vektoppgang så langt, men ville heller gått opp noen kilo og sluppet kvalmen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Hehe ja jeg har hørt at jeg skal være glad for å ha slippi unna kvalmen.. huff det som er så ekkelt også!

 

Ja, det kan bare bli bedre nå :)

Hvor mange uker er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel såvidt over 8 uker tenker jeg, men terminen er litt uklar enda ettersom jeg ble gravid rett etter å ha abortert. I tillegg fikk jeg en slags mensblødning 5 uker etter aborten, men må ha blitt gravid en stund før den blødningen. Får håpe de kan gi meg en pekepinn når jeg skal på tidlig UL snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...