Gjest Sekretøsa Skrevet 4. april 2013 #1 Skrevet 4. april 2013 Har Vært tett i 20 uker nå fordi jeg var så heldig å bli forkjøla i starten av svangerskapet. Legen sa klart fra at jeg kom til å være det frem til fødsel. Lykke! Har brukt vanlig spray på kvelden for å sove, men nå er jeg forkjøla igjen. Tips? saltvann funker ikke, og jeg trenger noe jeg kan ta flere ganger om dagen...
Gjest Kira bjeffer Skrevet 4. april 2013 #2 Skrevet 4. april 2013 Du har all min sympati! Tror jeg var potte tett i nesen gjennom hele 2. og 3. trimester med yngstemann, og ingenting virket. Det er utrolig slitsomt. Har dessverre ingen råd, men håper du slipper det resten av svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2013 #3 Skrevet 4. april 2013 Kjenner du noen som skal til Tyskland i nær fremtid? På tyske apoteket får du en "naturlig nesespray" med eteriske oljer (menthol etc.) - den rusket opp i nesegrevet og det er ikke farlig for deg eller den lille om du bruker den Anonym poster: 094e5fb5e4660031b20b2963c9ab0466
Anonym bruker Skrevet 4. april 2013 #5 Skrevet 4. april 2013 Nei dessverre... men godt tips Du får ta en svipptur med Kielbåten i helgen Anonym poster: 094e5fb5e4660031b20b2963c9ab0466
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. april 2013 #6 Skrevet 4. april 2013 Nei dessverre... men godt tips Du får ta en svipptur med Kielbåten i helgen Anonym poster: 094e5fb5e4660031b20b2963c9ab0466 Hadde jeg vært istand til det så
Frigga Skrevet 4. april 2013 #7 Skrevet 4. april 2013 Du har min fulle sympati! Høres nesten ut som meg i mitt svangerskap. Trøster er at problemet forsvinner som dugg for solen dagen du føder Uansett, det hjelper jo ikke deg nå så mitt beste tips (og det som reddet meg fra å bli gal) er nesesprayen Zymelin. Den kan fint brukes av gravide, og både legen min og jordmoren sa at det absolutt verste som kunne skje var at mor ble avhengig (ille nok det altså, men heller på avvenning enn surstoffmangel i månedsvis tenkte jeg) Siden jeg er mer enn middels skeptisk til medisiner, så brukte jeg barneutgaven av sprayen- funket kjempebra for meg og avhengig ble jeg heller ikke Lykke til videre i svangerskapet!
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. april 2013 #8 Skrevet 4. april 2013 Takk for tips. Bruker barnesprayen til otrivin hver kveld nå, men nå er det jo tett og rennende om hverandre. Sender mannen på apoteket etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå