Gå til innhold

"Se mamma, han pappa har hale!" Hahaha... :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 åringen har bare dusjet sammen med min kjæreste (vært sammen 1,5 år) 1 gang, og da var det fordi hun bare kledde av seg og gikk inn i dusjen til han en gang han hadde glemt å låse døren.

Så igår da, var dagen hun skulle finne ut, at hennes kjære bonuspappa har HALE!

Litt skrekkblandet fryd var det da hun fortalte meg om hva hun hadde funnet ut..

Jeg trodde jeg skulle le meg i skakk, og bare håper at hun for en gangs skyld ikke forteller alt i barnehagen :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sensasjonsnyheter som det der er vel nettopp det hun kommer med i barnehagen. hihihi ;)

Skrevet

Hehehe, herlig! :)

Fireåringen her har akkurat oppdaget at pappa sin er myyyye større enn lillebror sin, og påpekte det høyt og tydelig. :)

Husker forresten Trond Viggo Torgersen en gang fortalte at han sluttet å dusje med sin datter den dagen hun plutselig tok tak i stasen og benyttet den som mikrofon! :P

Skrevet

Hehehe, herlig! smile.png

Fireåringen her har akkurat oppdaget at pappa sin er myyyye større enn lillebror sin, og påpekte det høyt og tydelig. smile.png

Husker forresten Trond Viggo Torgersen en gang fortalte at han sluttet å dusje med sin datter den dagen hun plutselig tok tak i stasen og benyttet den som mikrofon! tongue.png

JA gud bedre.... husker du den serien om Kroppen vår? Satt som klistret den gangen, og lærte jaggu også :D
Skrevet

Fireåringen her har akkurat oppdaget at pappa sin er myyyye større enn lillebror sin, og påpekte det høyt og tydelig. :)

Husker forresten Trond Viggo Torgersen en gang fortalte at han sluttet å dusje med sin datter den dagen hun plutselig tok tak i stasen og benyttet den som mikrofon! :P

Hahah, åsså som mikrofon!!!! Nå lo jeg høyt, alene, som en syking..må jo bare elske det :P

Skrevet

JA gud bedre.... husker du den serien om Kroppen vår? Satt som klistret den gangen, og lærte jaggu også biggrin.png

Ja, Kroppen var en fantastisk serie, skulle ønske de viste den nå også. Lærerikt, festlig og veldig pedagogisk og enkelt forklart. ;)

Skrevet

Haha!

I dag tidlig holdt 3-åringen på å knekke sammen da han så gjennom dusjveggen på pappaen som dusja: "Pappa! Du har HÅR i ROMPA!!"

Anonym poster: abf6fa3af3c4435b8ff6f789d4bb29cc

Skrevet

Haha!

I dag tidlig holdt 3-åringen på å knekke sammen da han så gjennom dusjveggen på pappaen som dusja: "Pappa! Du har HÅR i ROMPA!!"

Anonym poster: abf6fa3af3c4435b8ff6f789d4bb29cc

Haha, minner meg på den gangen fireåringen proklamerte at "mamma har skjegg på tissen!" :P

De er jo så herlige i den alderen også, uskyldige, usjenerte og naturlige. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...