Gå til innhold

Mensen hele tiden :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått på cerazette i 7 år nå og har hatt mensen fast hver 4.uke i hvertfall 5 år. De siste to årene har syklusene min blitt veldig annerledes. Jeg har mensen nesten hele tiden. Eller vet ikke om det er mensen eller hva det er, men jeg blør no hvertfall. Kan blø i 3 uker og så opphold 5 dager og så pån igjen. Har prøvd å komme med til gynokolog, men hver gang jeg har hatt time så har jeg måttet avlyse fordi jeg blør!! Ikke så lett å få time hele tiden når man jobber 100% heller, og når jeg først har fått en time så kommer mensen. Jeg blir gal!!!

Jeg har prøvd å slutte på pillene men da får jeg enda kraftigere blødninger, så har alltid endt med at jeg har begynt igjen. Nå kommer det ofte klumper som er mørke i fargen osv, beklager detaljer. Men er det noen som har opplevd det samme?

Er 8 år siden jeg fikk barn så er ikke noe gravid/amme hormoner som henger igjen.

Anonym poster: 702f6bd56c96115723cc333431b604cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du avlyser fordi du blør? Du må jo komme deg til sjekk uansett!! Blør du så tørker de bare oppi der for å se evt hvor blodet kommer fra!

Vet det er ekkelt å kle av seg å sprike med beina når man blør, men må man, så må man! Har måttet det flere ganger det svangerskapet her pga blødninger. Legene er så proffesjonelle at de gjør ingenting av at du blør altså!

Skrevet

Du avlyser fordi du blør? Du må jo komme deg til sjekk uansett!! Blør du så tørker de bare oppi der for å se evt hvor blodet kommer fra!

Vet det er ekkelt å kle av seg å sprike med beina når man blør, men må man, så må man! Har måttet det flere ganger det svangerskapet her pga blødninger. Legene er så proffesjonelle at de gjør ingenting av at du blør altså!

Jeg avlyser fordi jeg har fått beskjed om at jeg må komme når jeg ikke blør. Jeg er ikke sky av meg, kan godt blø hos gynokologen jeg, men vanskelig når jeg får beskjed om at det er vanskelig å ta en skikkelig sjekk når man ikke er helt "ren".

H.I

Skrevet

Vet du hva, det synes jeg var helt idiotisk av en lege å si!! Du blør jo hele tiden!!!!

Hva med å få en avtale om at neste gang du er blødningsfri så får du komme inn til en akuttime??

Blødninger i tid og utide er jo langt ifra normalt....

Skrevet

høres ut som du er blitt allergisk mot pillene.

det ble jeg, hadde det på sammemåte, pluss vektøkning på 20kg( på 2mnd) før legen trodde meg .

stå på ditt..

Anonym poster: 9d552239460abfa3da21b252acd5cdec

Skrevet

Vet du hva, det synes jeg var helt idiotisk av en lege å si!! Du blør jo hele tiden!!!!

Hva med å få en avtale om at neste gang du er blødningsfri så får du komme inn til en akuttime??

Blødninger i tid og utide er jo langt ifra normalt....

Ja, jeg får bare komme inn selv om jeg blør. Vet ikke om de har noe akuttime. Har fått timer 1-2 uker fremover og da har jeg alltid hatt uflaks. Tok en celleprøve i fjor og den var fin og alt var normalt. Trenger jo bare å sjekke hver 3.år. Men jeg må jo sjekke om det er noe annet, er så lei av å blø hele tiden. Ikke er det friskt blod heller. Alltid "gammelt" blod. Usj.

H.I

Skrevet

Går det ann å bli allergisk mot de altså? kanskje kroppen er lei? Jeg har jo gått på de ganske lenge. dvs siden januar 2006. Men de skulle jo være de mildeste og begynte på de siden jeg ammet.

H.I

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...