Gå til innhold

Hjertebanken som forsvant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde i 6 dager hjertebank. Kom akutt, etter litt åndenød.

Meget ubehagelig, uregelmessig hjerterytme der hjertet tok doble slag for så å hoppe over slag. Kjente det i halsen.

Det var særlig plagsomt om natten og morgenen, eller hvis jeg slappet av. Følte meg dårlig og trøtt.

Gikk med det i 6 dager, og nevnte det for jordmor. Hun sendte meg til lege, tok EKG og blodprøver, og de fant ingenting galt, helt regelmessig hjerterytme. Det var ikke så rart siden det gjerne oppstod om kvelden. Jeg hadde litt høy puls, men ellers var det greit.

Jeg kom hjem og fikk typisk denne hjertebanken igjen da jeg slappet av. Hjertet tok doble slag osv. Alt ble forverret om jeg lå på venstre side. Da kunne annenhvert slag være dobbeltslag.

Dagen etter, og frem til idag, dvs de siste 2 dagene har det forsvunnet.

Helt. Det bare forsvant, etter 6 dager med intens plaging av dette..

Hvorfor? Hva har skjedd?

Jeg har hørt at det ville gå over når babyen blir født, men det har jo gått over allerede, og den er ikke født. Jeg er straks 32 uker på veg.

Noen teorier?...

Anonym poster: 306a69ef4721502bbc74d4f82f7de0a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en del hjertebank når jeg var gravid.. tror det var verst de siste mnd... babyen presder på altslags, og du har jo mere blod i kroppen nå... har du sjekka blodtrykket? Synes du skal ta dette opp med fastlegen din.

Anonym poster: dba8c16201db433e36f6213c77661afe

Skrevet

Jeg hadde en del hjertebank når jeg var gravid.. tror det var verst de siste mnd... babyen presder på altslags, og du har jo mere blod i kroppen nå... har du sjekka blodtrykket? Synes du skal ta dette opp med fastlegen din.

Anonym poster: dba8c16201db433e36f6213c77661afe

Jeg var som nevnt hos fastlegen. Tok blodprøver, EKG og blodtrykk. Alt var i orden.

Det jeg lurer på er hvorfor det har forsvunnet.

Anonym poster: 306a69ef4721502bbc74d4f82f7de0a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...