Gå til innhold

Har så lyst på et tredje barn :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har allerede to barn på 4 og 2 år, og har så lyst på ett til, men vi har ikke økonomi til det tror jeg. Jeg har ingen utdanning (ikke for at jeg ikke vil), og mannen min og jeg tjener til sammen ca 500 000. Mannen min er 45 år, så han vil ikke vente mye lenger hvis vi skal få et barn til :-(Uff, alt er så vanskelig :-(

Anonym poster: d4126b62621fa2817dbcc9f4fc74bf1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koster det så mye med et barn til, da? Du har vel både klær og utstyr etter sistemann?

Jeg har også lyst på nr 3, og jeg tror vi er enige om å prøve til sommeren...

Anonym poster: 54a434c69f3946d0db8f38aaf01b3da8

Skrevet

Jeg ønsker også nr 3 så inderlig. Jeg har vært gravid med nr 3 flere ganger også, men det har ikke gått så bra, på ulike tider relativt tidlig i sv.skapet. Jeg klarer ikke tenke på noe annet lenger.

Anonym poster: 315a656d5cbe5e9299ed5b041d2a46f0

Skrevet

Tja, kommer an på hva dere gjør det til?

Vi har tre.

Trenger strengt tatt ikke større bil, da dere kan ha barnesete på hvert sete ved bildøra på en vanlig femdørs.

Klær, vogn, bilsete ++++ kan arves. Eventuelt kjøpes brukt på finn.no

Dere får moderasjon i barnehager og sfo.

Ferier til utlandet er jo ikke noen menneskerett. Dessuten synes ungene det er like moro å telte i hagen....

Barna kan dele rom, det gjør også vi med to av våre, selv om vi om vi om få strakser får fire soverom (vi velger heller gjesterom).

Et annet tips er jo å øke inntekten om det er mulig?

Ta seg en ekstrajobb eller liknende?

Vi jobber også fulltid begge to. Går helt fint, men krever at man har litt selvdisiplin kanskje for å få alt til å gå opp etc.

Du skal se det fikser seg økonomisk om dere tenker litt praktisk og har litt selvdisiplin :-)

Skrevet

Ja, det er ikkeså lett å få jobb, og siden jeg ikke er norsk så tror jeg at det blir vanskeligere for meg. Har ikke førerkort ennå, vet ikke hvor mye det har å si

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Spiller vel ingen rolle om du er norsk eller ikke? Akkurat ansatt ei uten lappen vi, det er da ingen problem?

Har du lyst har du lov :):)

Skrevet

Ja, mente å ha tre barn uten lappen :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Åja, sånn ja :) kommer vel ann på hvor man bor? Midt i byen kan man vel klare seg uten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...