Gå til innhold

ung - eldre kvinner.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en 22 år gammel gutt fra østlandet, og har en litt pinlig(?) fetish. Jeg tenner på litt eldre damer. Ikke ta meg feil, mener ikke 60 år+ men 35-50'ish.

Grunnen til det er vel så og si at jeg vil bli dominert, eller at motparten sitter på mer erfaring og er villig til og bli med på og gjøre mer en kun det vanlige. (analt, lek, pisking)

Er det noen her som tenker det samme? Er det normalt? Vil veldig gjerne ha svar fra kvinner, spesielt de i selve alderenmålgruppen. Takk!

:)

Anonym poster: f12d4a2721f95c6736d8ab324536b4c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikkert mange modne damer som tenner på småttiser, og kunne tenke seg et leketøy.

STÅ på

Anonym poster: 5388eb3a92b29a283fb747edfb0771e8

Skrevet

Dette kan godt være et tulleinnlegg, men jeg svarer som om det ikke var det. Din fetisj er vel ikke så vanlig, men ihvertfall ikke unormal. Vet at John Irving ar skrevet en roman der hovedpersonen er som deg (lurer på om det var Enke for et år).

Fins sikkert eldre damer som er interessert i såpass unge menn også. Selv er jeg ikke blant dem, liker best menn som er mer eller mindre på min egen alder (40 +).

Anonym poster: fd86b4baf1eff3e78ca66e42b18d9401

Skrevet

Dette kan godt være et tulleinnlegg, men jeg svarer som om det ikke var det. Din fetisj er vel ikke så vanlig, men ihvertfall ikke unormal. Vet at John Irving ar skrevet en roman der hovedpersonen er som deg (lurer på om det var Enke for et år).

Fins sikkert eldre damer som er interessert i såpass unge menn også. Selv er jeg ikke blant dem, liker best menn som er mer eller mindre på min egen alder (40 +).

Anonym poster: fd86b4baf1eff3e78ca66e42b18d9401

Jeg er helt fersk, og ante ikke hvor jeg skulle poste dette. Beklager om det ble feil/uppasende og poste det seksuelle spørsmålet mitt under "sex og samliv"

Anonym poster: f12d4a2721f95c6736d8ab324536b4c4

Skrevet

Jeg tror slett ikke det er uvanlig at yngre menn (gutter) tenner på litt eldre erfarne damer. Har flere ganger opplevd at yngre menn legger seg etter meg ute. (er 36 år)

Selv holder jeg meg til litt eldre menn. Men, selvsagt har tanken vert inne på det å hatt en litt yngre viril gutt mellom lakenene ;)

Anonym poster: 78860007f3d0027400ef8bee3d7ad62a

Skrevet

Jeg tror slett ikke det er uvanlig at yngre menn (gutter) tenner på litt eldre erfarne damer. Har flere ganger opplevd at yngre menn legger seg etter meg ute. (er 36 år)

Selv holder jeg meg til litt eldre menn. Men, selvsagt har tanken vert inne på det å hatt en litt yngre viril gutt mellom lakenene ;)

Hei, jeg heter markus og er kåt lysten er 19 år kan du hjelpe meg videre adde meg på skype heter markus.bordtennis jeg ber deg da hadde jeg blitt sykt glad bare litt??

Skrevet

Hei, jeg heter markus og er kåt lysten er 19 år kan du hjelpe meg videre adde meg på skype heter markus.bordtennis jeg ber deg da hadde jeg blitt sykt glad bare litt??

Hehe! Er veldig lykkelig med kjæresten min, så det går nok ikke ;)

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...