Anonym bruker Skrevet 4. april 2013 #1 Skrevet 4. april 2013 Type 25 kg og oppover. Hvordan ble kroppen etter så stor vektnedgang? Mye løs hud? Slapp og dvask i kroppen? Og trente du? Anonym poster: ee9b580b8b8249304b315707b78e4547
Anonym bruker Skrevet 4. april 2013 #2 Skrevet 4. april 2013 Jeg har gått ned 30 kg. men har ikke løs hud for det har gått så sakte, går mye turer ikke noen annen trening. Anonym poster: cde40cf3f19ef5204992575c12862266
Anonym bruker Skrevet 4. april 2013 #3 Skrevet 4. april 2013 har gått ned ca 25 kg på litt over et år. og har mye ekstra hud nå ja. ikke pent i det hele tatt, så tror det lønner jeg å trene i tillegg.. rumpa henger som ei skinnfille på utsiden av underbuksa.. hehe.. gått ned ja, men definitivt ikke klar for noen bikinisesong ennå gitt Anonym poster: fca58b22c2b3e11d305dcd0d5158b4d9
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. april 2013 #4 Skrevet 4. april 2013 (endret) Gått ned ca 46 kg alt i alt så langt, men det er fordelt over flere år, har ikke noe løs hud å vise til.. Har ei søster som har gått ned 40 kg på et år, og hun har betydelig med løs hud på kroppen, det har gått for fort til at huden har fulgt med på krympingen, hun har trent 6 dager i uka.. Endret 4. april 2013 av <3Barn&Engler<3
Anonym bruker Skrevet 4. april 2013 #5 Skrevet 4. april 2013 Jeg har gått ned 47 kg. Gått mye opp og ned i forbindelse med tre svangerskap i tillegg. Det meste av kroppen er helt greit ( om man ikke forventer å se ut som ei Barbiedukke, men er litt realistisk) magen min derimot trekker seg ikke sammen igjen på samme måte. Har akkurat bestilt meg bukplastikk og skal gjennomføre den denne måneden her. Anonym poster: 2bc05cf7b4e6dbc4f8effdee3e82aa31
MrsMilla Skrevet 4. april 2013 #6 Skrevet 4. april 2013 Har gått opp 25-30 kg tre ganger - altså i svangerskapene mine. Har gått ned alle gangene - har riktignok tre kilo igjen her på sistemann, men han er kun elleve måneder. Har konsekvent trent for å gå ned og hatt normalt sunt kosthold. Siden nedgangen kommer naturlig av trening og kosthold uten ren slanking, så går den også gradvis, typisk tre kg i mnd. Dermed er det ingen problemer med ekstra hud eller tilsvarende. Tror ikke det er noen snarveier til å komme iform igjen, man må faktisk bare gjøre jobben. Men man må bestemme seg og ikke se seg tilbake. Og faktisk gå på treningen selv om det er mørkt og kaldt ute - og man helst vil ligge på sofaen.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2013 #7 Skrevet 4. april 2013 Jeg har gått ned 50 kg på et år. Mye løs hud ja. Ikke sånn at det er et helsemessig problem, men såpass at det er utenkelig å gå i bikini. (Plager ikke meg, for det ville jeg aldri gjort uansett.) Men slapp og dvask vil jeg ikke si. Det er jo bare huden som er løs liksom, det som er under er ganske stramt. Har trent hver dag med en håndfull unntak. Anonym poster: 534a1864a448deb3ae6177f87fc9615c
♥Madam Mim♥ Skrevet 4. april 2013 #8 Skrevet 4. april 2013 Jeg har gått ned 70 kg. Jada, har " juksa" og gikk ned alt iløpet av 1 år :-) Har en del løshud på magen og øverst på lårene. Denne huden er helt ødelagt av haugevis med strekksmerker fra tenårene. Dette skal jeg søke om å få fjernet siden det ikke ser ut til å trekke seg inn noe særlig mer. På overarmene har jeg ogsånoe heng, men håper det blir bedre når jeg nåbegynner å trene igjen. Trente og gikk turer det første året, men så ble jeg gravid og nærmest sengeliggende. Får heller ikke lov av leger til å bevege meg mer enn nødvendig, husarbeid får jeg heller ikke lov til. Nå er mest sannsynlig graviditeten snart over (er i uke 32, men legene vurderer meg hele tiden. Har mest sannsynlig 2-3 uker igjen). Gleder meg til å bevege meg igjen og håper å få strammet opp kroppen og få litt muskler. Nå er jeg en eneste stor fiskebolle.....
Anonym bruker Skrevet 4. april 2013 #9 Skrevet 4. april 2013 Kommer an på alder det. Er man ung, typ 21 år og går ned masse i vekt er sjansen stor for at huden trekker seg sammen. Er du i tredveåra er det lite sannsynlig for at du får en yppig kropp etterpå. Anonym poster: 101b5255c0b5059fae36c9faf1a1eac4
mylittlecat Skrevet 4. april 2013 #10 Skrevet 4. april 2013 Har ikke noe fornuftig å bidra med her, vil bare ta av meg hatten litt og si WOW! Jeg er utrolig imponert over dere! Tenk å ta av seg opp til 70 kg? Det er sannelig en bragd
MrsMilla Skrevet 4. april 2013 #11 Skrevet 4. april 2013 Kommer an på alder det. Er man ung, typ 21 år og går ned masse i vekt er sjansen stor for at huden trekker seg sammen. Er du i tredveåra er det lite sannsynlig for at du får en yppig kropp etterpå. Anonym poster: 101b5255c0b5059fae36c9faf1a1eac4 Jeg er snart 34 og kroppen ser helt grei ut bortsett fra strekkmerkene på magen etter første svangerskap. Men har gått opp og ned 30 kg tre ganger i løpet av de siste ti årene grunnet harde svangerskap. Tipper det er treningen og livsstilen som har gjort sitt, for jeg er desverre ikke akkurat gudebenådet med en kropp som holder seg slank og sprek av seg selv...
kjærestenogmæ Skrevet 4. april 2013 #12 Skrevet 4. april 2013 Jeg har gått ned 70 kg. Jada, har " juksa" og gikk ned alt iløpet av 1 år :-) Har en del løshud på magen og øverst på lårene. Denne huden er helt ødelagt av haugevis med strekksmerker fra tenårene. Dette skal jeg søke om å få fjernet siden det ikke ser ut til å trekke seg inn noe særlig mer. På overarmene har jeg ogsånoe heng, men håper det blir bedre når jeg nåbegynner å trene igjen. Trente og gikk turer det første året, men så ble jeg gravid og nærmest sengeliggende. Får heller ikke lov av leger til å bevege meg mer enn nødvendig, husarbeid får jeg heller ikke lov til. Nå er mest sannsynlig graviditeten snart over (er i uke 32, men legene vurderer meg hele tiden. Har mest sannsynlig 2-3 uker igjen). Gleder meg til å bevege meg igjen og håper å få strammet opp kroppen og få litt muskler. Nå er jeg en eneste stor fiskebolle..... Åh, for en fantastisk beskrivelse! Nå så jeg for meg en stor hvit fiskebolle som lå der å smilte til meg Lykke til med svangerskap, vektnedgang og operasjon. Du gjorde dagen mib litt bedre, takk
Gjest Thunder Road Skrevet 4. april 2013 #13 Skrevet 4. april 2013 Gikk ned 30 kg på 11 mnd. Jeg trente så og si hver dag, men fikk litt løs hud på magen, men ikke så ille at jeg vurderer operasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå