Anonym bruker Skrevet 4. april 2013 #1 Skrevet 4. april 2013 Funka det? Anonym poster: 519d6b32d7a7c5092e7495d537727de7
Anonym bruker Skrevet 4. april 2013 #2 Skrevet 4. april 2013 før jeg og samboer ble offisiellt sammen, var det mye frem og tilbake. ved 2n anledning hadde han vist slengt med leppa om meg på guttedassen en fuktig kveld. hadde vist sagt noe om at han hadde d2n sweeteste deal, meg uten forpliktelser, og at denne kvelden skulle han ta meg hele veien, og om jeg ikke svarte til forventningene fantse det plenty damer. dette overhørte en kompis av meg, og det endte i slosskampm utenfor. det hele endte med at min nåværende samboer fikk seg en rett høyre, og et kutt over øyet. så det satt jeg, med en blødende jekel i fanget som blødde utover hele kjolen min. da dama til kompisen min (han som slo han ned) kommer bort, stikker hånda i toppen min, tunga i halsen min før hun foreslår å være med henne og kompisen min hjem på en heftig natt fremfor denne tullingen. de fikk et klart nei. ikke bare er dette en god kompis, men dama er også lillesøstra til ei god venninne ble ikke noe på hverken de eller nåværende samboer den kvelden. samboermåtte faktisk vente lenge, og virkelig gjøre opp for den sleiva kommentaren på dass.. Anonym poster: 8550bd642197aa1a39a3d1c61dfa1ec0
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 4. april 2013 #3 Skrevet 4. april 2013 Det må være fra en tidligere kollega for noen år siden. Vi hadde klint litt på en jobbtur, men det var liksom det. Så, på julebordet et par måneder etter denne hendelsen, så kommer han bort til meg og hvisker meg i øret: "jeg skal en tur på toalettet...." og nikket kjapt med hodet som om jeg ville være med :-D Jeg svarte sikkert litt høyere enn jeg burde at "åja, lykke til!" Da skjønte han at jeg ikke var interessert i noe mer :-D
Anonym bruker Skrevet 4. april 2013 #4 Skrevet 4. april 2013 Når jeg var i slutten av tenårene og gikk rundt i en by ganske sent på natten sammen med en litt yngre venninne. Vi kom i snakk med en mye eldre mann. Han virket hyggelig, før han dro meg til side og spurte meg om vi ville ha tre kant med han mot betaling. Ble helt satt ut. Og vi nærmest løp av gårde. Anonym poster: ba1ed8f7aedf8130812be04b182b7125
Anonym bruker Skrevet 4. april 2013 #5 Skrevet 4. april 2013 Tja, fikk tilbud om sex med en jeg kjenner fra barneskolen av, mens jeg var høygravid og nyforlovet, fyren som spurte meg, er også av de som mobbet meg for utseendet mitt gjennom hele skoletiden! Anonym poster: b99786d2451cc80a59ce51a1ede2d07c
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. april 2013 #6 Skrevet 4. april 2013 Hadde en sommerjobb for en del år tilbake, han ene jeg jobbet med stilte seg opp bak meg inne på fryserommet og kysset meg i nakken, spurte om jeg hadde litt tid til overs... Veldig kjekk sommerjobb, og fritiden på kvelden :-p hehe (Kan legge til at vi småflørtet i nesten 2 uker før han prøvde seg da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå