Gjest sug lut Skrevet 4. april 2013 #1 Skrevet 4. april 2013 http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=40743208&searchQuery= Utrolig søt, skulle veldig gjerne hatt ham, men skjønner ikke helt det med flørtinga? Kan jo være greit da, så man er sikker på å bli flørta med hver dag.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 4. april 2013 #2 Skrevet 4. april 2013 Ikke noe som er verre enn en flørtende hund, kan ikke stole på de med det vandrende øyet og en snute du aldri vet hvor har vært
Gjest Kira bjeffer Skrevet 4. april 2013 #3 Skrevet 4. april 2013 Da skal sure meg si at jeg blir så oppgitt over visse hundeeiere. Hunden er kun 1 år gammel, og gies bort grunnet famileforøkelse og allergi? Regner med at enten barnet eller hunden ikke var så godt planlagt!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. april 2013 #4 Skrevet 4. april 2013 Da skal sure meg si at jeg blir så oppgitt over visse hundeeiere. Hunden er kun 1 år gammel, og gies bort grunnet famileforøkelse og allergi? Regner med at enten barnet eller hunden ikke var så godt planlagt! Tipper bikkja er i puberteten også, ufattelig mange som plutselig blir "allergiske" akkurat i den fasen..
Gjest Kira bjeffer Skrevet 4. april 2013 #5 Skrevet 4. april 2013 Da skal sure meg si at jeg blir så oppgitt over visse hundeeiere. Hunden er kun 1 år gammel, og gies bort grunnet famileforøkelse og allergi? Regner med at enten barnet eller hunden ikke var så godt planlagt! Tipper bikkja er i puberteten også, ufattelig mange som plutselig blir "allergiske" akkurat i den fasen.. Ja, det er pussig hvordan allergien slår til rundt den alderen! Da jeg jobbet med omplassering av hunder hadde vi omkring 50-55 hunder inne i løpet av året. Av disse kan jeg nesten telle på en hånd de som ble omplassert av andre grunner enn "allergi", familieforøkelse og "hunden vår er 1 år, men han/hun hører ikke på oss derfor orker vi ikke mer".
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. april 2013 #6 Skrevet 4. april 2013 Hehe, hvis jeg skulle omplassert bikkja hver gang han ikke hørte på meg, hadde jeg fått litt å gjøre. For ikke å snakke om ungen.
Gjest sug lut Skrevet 4. april 2013 #7 Skrevet 4. april 2013 Er så ufattelig enig med dere - jeg leser "gis bort" på Finn egentlig mot bedre vitende for det er utrolig trist med alle disse fine unghundene som plutselig ikke passer lenger, og det er altfor ofte jeg tenker at DEN må jeg bare ha... hvilket jeg definitivt ikke skal. Men denne var jo uhorvelig søt, faktisk. Og for en kul blanding, neppe veldig planlagt men om man får det gode fra elghund og BS, samt den kule størrelsen og pelsen som bildene tilsier, er det en hund som jeg veldig godt kunne hatt.
Gjest sug lut Skrevet 4. april 2013 #8 Skrevet 4. april 2013 Hehe, hvis jeg skulle omplassert bikkja hver gang han ikke hørte på meg, hadde jeg fått litt å gjøre. For ikke å snakke om ungen. Jeg har truet med å omplassere tenåringen, og det var faktisk virksomt.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. april 2013 #9 Skrevet 4. april 2013 Spesiell blanding, ja. Skal ikke se bort fra at jeg vet hvem den ene forelderen er, vet om de fleste BS rundtomkring- iallefall dem som er fra de seriøse oppdretterne. Så jeg blir alltid nysgjerrig når jeg hører om andre BS'er. Jeg følger forøvrig også alltid med "gis bort" i hundekategorien, og sjekker også dem som er til salgs. Utrolig hvor mye rart det er ute og går. Disse blandingsbikkjene de også avler fram med vilje, og setter fancy navn på så de kan kreve full pris, for eksempel. Eller bikkjer uten stamtavle som "garantert er renraset"- fullpriset de også. Vel, sorry Mac, men har du ikke stamtavle på bikkja, kan du ikke garantere meg det, og jeg betaler absolutt ikke 15 lapper for en hund jeg ikke aner bakgrunnen på. Folk driter i dyra vøtt, penga rår.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. april 2013 #10 Skrevet 4. april 2013 Hehe, hvis jeg skulle omplassert bikkja hver gang han ikke hørte på meg, hadde jeg fått litt å gjøre. For ikke å snakke om ungen. Jeg har truet med å omplassere tenåringen, og det var faktisk virksomt. Jeg har alltid sagt at det skulle vært en egen rubrikk for "barn gis bort" på Finn.
Gjest sug lut Skrevet 4. april 2013 #11 Skrevet 4. april 2013 Hehe, hvis jeg skulle omplassert bikkja hver gang han ikke hørte på meg, hadde jeg fått litt å gjøre. For ikke å snakke om ungen. Jeg har truet med å omplassere tenåringen, og det var faktisk virksomt. Jeg har alltid sagt at det skulle vært en egen rubrikk for "barn gis bort" på Finn. Ja, vi har jo av og til hatt opplegg for byttering av barn her inne, ta det barn og la det vandre, siden alle oppfører seg bedre borte, og den tanken bør kanskje vekkes opp igjen selv om mine i øyeblikket er helt fortreffelige å ha i hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå