TPK Skrevet 4. april 2013 #1 Skrevet 4. april 2013 Vi skal feire 3-årsdag med familie og blir 14 voksne og 2 barn (+ 2 babyer). Foreløpig har jeg planlagt en langpanne sjokoladekake, en rund ostekake og ca 15 muffins (bursdagsbarnets favoritt). Tenkte også å ha litt oppskjært frukt som et alternativ til alt det søte. Men jeg føler jeg burde ha en kake eller to til. Hva tror dere? Det er viktig at det er MYE kaker og at vi ikke går tom for noe. Har flere anledninger i dagene etterpå som passer til å servere reste-kaker, så det er bedre med for mye
Anonym bruker Skrevet 4. april 2013 #2 Skrevet 4. april 2013 Tror jeg ville laget en til jeg. Vi er en bløtkakefamilie så det er et must her:) Anonym poster: dcb019ca33f2dc81f638b3f708ad41ae
Cornelianelia Skrevet 4. april 2013 #3 Skrevet 4. april 2013 Hvis langpannekaka er stor, tror jeg du har mer enn nok, men liker du å bake, kan du jo bake mer. I et familieselskap nylig med 14 personer hadde vi suksesskake i stor langpanne samt cupkakes. Ble mye igjen.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2013 #4 Skrevet 4. april 2013 Du har ca 1 muffins til hver + nesten 2 sjokoladekakestykker til hver. Mange barn liker ikke ostekake, så regner med det er "voksenkaka" men vet ikke helt om en rund kake går til 14 vokne..... Om du skal ha fruktfat, er det strengt tatt ikke nødvendig med flere kaker Tror jeg ville bakt en rund kake til, mest for variasjonen, foreslår gulrotkake, stort sett alltid en hit blandt både voksne og barn Anonym poster: 60579e5ca74018a49251b0b5e8ec3103
Anonym bruker Skrevet 4. april 2013 #5 Skrevet 4. april 2013 Gele og vanlijesaus er en slager blant barn. Men nå er dere ikke så mange barn, da... Jeg ville heller satset på oppsmurte rundstykker, det er ikke alle voksne som er så glade i kaker, faktisk. Eller et par store, hjemmelagede pizzaer, delt opp i mange små biter. Godt med noe annet enn søtt også. Anonym poster: 467807a0f18fab9f8f48725780bac167
Anonym bruker Skrevet 4. april 2013 #6 Skrevet 4. april 2013 Når vi har familieselskap må vi ha muffins, bløtkake/marsipankake og sjokoladekake, det lager jeg alltid. Så varierer jeg sistekaken så ikke alle bursdager blir like, forrige gang laget jeg ro rullekaker, en sjokoladerullekake med smørkrem og en lys med bringebærsyltetøy. Gangen før der laget jeg fyrstekake. Anonym poster: ac0dd81414ece1b0344e12e3ac389712
Anonym bruker Skrevet 4. april 2013 #7 Skrevet 4. april 2013 Du har jo mye forskjellig, hva med cookies og smoothie? Smoothie er godt og søtt, nesten som en bærkake og det metter godt - og cookies kan du jo også fryse ned. Her er cookies med masse fargerike m&m´s en favoritt... Anonym poster: 71fcf95cadc5fb80abc10e13e5364448
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå