Anonym bruker Skrevet 4. april 2013 #1 Skrevet 4. april 2013 Jeg farget håret med en ny fargeserie fra Loreal for en mnd siden. Husker ikke hva den het, men det var en serie der man først farger håret og deretter børster i lysningsstriper med en liten børste. (anbefales ikke!) Men håret er blitt så elektrisk! Hver gang jeg grer det står det rett ut? Dette har jeg aldri vært plaget med før. Noen andre som har opplevd dette? Vi har det vått og jeg får moderat med støt til vanlig, slik som er vanlig til årstiden. (ser det er en annen tråd her om det) Så det går mest på håret. Har ikke kjøpt ny hårbørste så jeg er sikker på at det er pga fargingen. Anonym poster: 4e62e8fb1642d6b7a7fe84adea07c26f
Anonym bruker Skrevet 4. april 2013 #2 Skrevet 4. april 2013 Det kommer av for lite fuktighet i håret,sa min frisør. Anonym poster: 868da6f750b55cda0cb6a186ee76dd1e
Anonym bruker Skrevet 4. april 2013 #3 Skrevet 4. april 2013 Det kommer av for lite fuktighet i håret,sa min frisør. Anonym poster: 868da6f750b55cda0cb6a186ee76dd1e Oi, hvordan fikse det?? HI Anonym poster: 4e62e8fb1642d6b7a7fe84adea07c26f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå