Gjest amandine Skrevet 4. april 2013 #1 Skrevet 4. april 2013 - tenk så heldig jeg er som er gift med bestevenn og kjæreste, og vi fremdeles er det etter så mange år(sett i lys av at vennekretsen er inne i skilsmissemodus) - tenk så heldig jeg er som har sol - som har den beste barnehagen til lillebror, og kan sende de andre glade avgårde på skolevei - som har ører til å høre rødstrupen og øyne til å se alle meisene - som har kaffe i den fineste koppen og med all sannsynlighet en god dag foran meg. - som har evnen til å le høyt og hjertelig når andre tabber seg ut(du skal ikke forakte de negative gleder, som min oldemor engang sa) -som har både finfine venner å glede meg med, og som har krangledamene i tillegg! Ønsker fin dag til alle, minst like fin som min ser ut til å bli!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 4. april 2013 #2 Skrevet 4. april 2013 ÅH, god lesing for hjerte og sjel dette! Ha en så inderlig fin dag videre!
frk Nilsen Skrevet 4. april 2013 #3 Skrevet 4. april 2013 ÅH, god lesing for hjerte og sjel dette! Ha en så inderlig fin dag videre! Må si meg enig med Mr & Mrs Smith Godt å lese et så fint innlegg når du våkner med bomull i hodet samtidig som det sprenger i panna. Ser på sola og skal dytte inn et par paracet og kaffe, mulig jeg kommer meg ut å nyter finværet senere
ms.Pond Skrevet 4. april 2013 #4 Skrevet 4. april 2013 Det varmer i sjela å lese om gleden over de små ting, de tingene vi ofte tar for gitt når vi har de. Jeg elsker at ting ikke var så ille som jeg hadde blitt forespeilet, og gleder meg faktisk til besøk på sykehusert i dag. Sola skinner inn på kaffekoppen, jeg har verdens beste mann som sender meg søte, oppmuntrende meldinger, og jeg har veldig mange rundt meg som bryr seg. Det er lykke, det
Gjest amandine Skrevet 4. april 2013 #5 Skrevet 4. april 2013 Ha! Skal jeg virkelig gni lykken inn? Fikk telefon fra mannen om å rydde vekk jobb og gjøre klar til det vi kaller "direktørlunsj" hi hi dvs bare vi to lunsj i stille hus med "DESSERT"!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 4. april 2013 #6 Skrevet 4. april 2013 Så herlig lesning på en vanlig torsdag Fantastiske kranglere fortjener det, og håper dere nyter det i fulle åndedrag! Helt herlig <3
Iiiiik Skrevet 4. april 2013 #7 Skrevet 4. april 2013 Deilig med en sånn melding en hverdagsformiddag! Elsk her: Sola skinner for trettende dag på rad Snøen smelter sakte, men sikkert Jeg har bestilt japansk kirsebærtre til hagen Hjemmekontordag har ført til at alt kontorarbeid er på track. Nesten Alene med ungene hele uka og nyter tid for meg selv. Og så vil jeg sende en klem til mama foodie, for noe sier meg at gårsdagens flytur ikke handler om koseferie.
ms.Pond Skrevet 4. april 2013 #8 Skrevet 4. april 2013 Og så vil jeg sende en klem til mama foodie, for noe sier meg at gårsdagens flytur ikke handler om koseferie. Takk, det varmer
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 4. april 2013 #9 Skrevet 4. april 2013 Og så vil jeg sende en klem til mama foodie, for noe sier meg at gårsdagens flytur ikke handler om koseferie. Takk, det varmer Klem til deg Håper dagen bringer med seg gode nyheter for deg
Gjest Kira bjeffer Skrevet 4. april 2013 #10 Skrevet 4. april 2013 Ettersom alle er så positive her, så skal jeg søren meg snu min start på dagen til noe positivt også. Dagens elsk: Den uendelige lange bilkøen inn til Fornebu i dag morges (på intet mindre enn 1t og 45min) ble brukt til å høre på god musikk og se på snøen som smeltet. I tillegg ble møtet forkortet fordi jeg kom for sent
Gjest sug lut Skrevet 4. april 2013 #11 Skrevet 4. april 2013 Ettersom alle er så positive her, så skal jeg søren meg snu min start på dagen til noe positivt også. Dagens elsk: Den uendelige lange bilkøen inn til Fornebu i dag morges (på intet mindre enn 1t og 45min) ble brukt til å høre på god musikk og se på snøen som smeltet. I tillegg ble møtet forkortet fordi jeg kom for sent Og DER har vi det beste eksempelet jeg har sett på lang tid på at man kan velge om glasset er halvtomt elller halvfullt. Kjempebra, Kira!
Gjest Nerdens'mus Skrevet 4. april 2013 #12 Skrevet 4. april 2013 Bra å se det positive i noe som kunne fått noen og enhver frustrert. Kommer på at jeg og mannen må bli flinkere til og ha kjærestetid. Direktørlunsj hørtes jo flott ut, men dere hhar nok fleksible jobber da vil jeg tru.
Gjest amandine Skrevet 4. april 2013 #13 Skrevet 4. april 2013 Ja, fleksible på godt og vondt, jeg i turnus og han mer eller mindre døgnet rundt... Men vi har lært oss å putte vi-tid i hverdagen. Har aldri ferier alene eller restaurantbesøk med kjærestetid, vi prøver å være kjærester litt hele tiden. Litt opp og ned selvfølgelig(han er jo mann og derfor tidvis dust av natur)
Patetica fåkksi Skrevet 4. april 2013 #14 Skrevet 4. april 2013 (han er jo mann og derfor tidvis dust av natur) Applaus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå