Anonym bruker Skrevet 4. april 2013 #1 Skrevet 4. april 2013 Hadde bursdag for noen dager siden og selv om ungene presset han nærmest til og gratulere med med dagen så virket det som han ikke ønsket og gratulere meg med dagen Hadde en alvorsprat her om dagen, men han sier jo ikke noe, ikke engang da jeg sa at enten fikk han flytte ut eller ta seg sammen. Har mest lyst og bare sette en bag utenfor døren her og skifte låsen i døra så kan han dra og være hos noen andre ikke oppføre seg som en umoden drittunge På meg kan det virke som han er deprimert, men hvorfor oppfører han seg slik overfor meg? Jeg blir jo både trist og nedstemt at og bo sammens med en mann som ikke snakker til meg engang. Burde kanskje bestilt time til familierådgivning eller vil det ikke ha noe for seg? Anonym poster: 67fd7af9271f062179b7464d7cf1445d
Fae Skrevet 4. april 2013 #2 Skrevet 4. april 2013 Ville gått til rådgivning ja. Kan hende han har noe på hjertet som er vanskelig å si. Snakk med noen før du gjør noe så drastisk som å kaste ham ut. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå