Gjest Julia1984 Skrevet 4. april 2013 #1 Skrevet 4. april 2013 Noen som har lagt merke til de stygge øyenbrynene hun har malt over sine egne, et godt hakk over også. Herregud så kunstig og stygt... Hun er jo så søt, men det ødelegger veldig utseendet hennes..
Anonym bruker Skrevet 4. april 2013 #2 Skrevet 4. april 2013 Grusomme! Forskjellige bryn per episode. For ikke å snakke om klesstilen da. HUFF Kult med gull støvletter Anonym poster: 19df8cc46d73e39056496f9dca73be28
Anonym bruker Skrevet 4. april 2013 #3 Skrevet 4. april 2013 Hun er vel en av få i de Danske Mødre, sammen med hun som hadde gutten med hjernehinnebetennelse, som faktisk tenker jobb og det og klare og være selvstendig. Har lest om "Unge Mødre Danmark" og hvordan det går med de,- har desverre ikke linken, fant den her inne,- og disse to er vel ikke med i senere episoder fordi de følte de måtte prioritere jobb og studier. Ingen har ny mann og hun lyse jobber mye og hardt for og skape en trygg og god karriere så hun kan gi sønnene det han trenger, og Amanda Sissi holder på og studere og var vel i sitt 2. eller 3. studieår.. Husker ikke HVA hun studerte. Brynene er ikke heldige , men senere bilder av henne viser at hun er blitt riktig så "smuk" en jente nå Anonym poster: 154d5827487ba1dd77856e2c614e8740
Anonym bruker Skrevet 4. april 2013 #4 Skrevet 4. april 2013 Hun er vel en av få i de Danske Mødre, sammen med hun som hadde gutten med hjernehinnebetennelse, som faktisk tenker jobb og det og klare og være selvstendig. Har lest om "Unge Mødre Danmark" og hvordan det går med de,- har desverre ikke linken, fant den her inne,- og disse to er vel ikke med i senere episoder fordi de følte de måtte prioritere jobb og studier. Ingen har ny mann og hun lyse jobber mye og hardt for og skape en trygg og god karriere så hun kan gi sønnene det han trenger, og Amanda Sissi holder på og studere og var vel i sitt 2. eller 3. studieår.. Husker ikke HVA hun studerte. Brynene er ikke heldige , men senere bilder av henne viser at hun er blitt riktig så "smuk" en jente nå Anonym poster: 154d5827487ba1dd77856e2c614e8740 Enig. http://amandasisse.dk/ Anonym poster: 5c9bb2bb2ec930e31c2ca50450fe401a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå