Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Før tok jeg lett til tårene. På 1.5år har jeg vært igjennom begravelse til besteforeldre, svangerskap, fødsel, blodpropp i lunge, nattevåk osv osv, uten å felle en eneste tåre! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke gråter lengre. Noen andre som aldri gråter? Anonym poster: 16c357ed322d1557139946390d855815
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Jeg gråter heller aldri lenger. Selv om jeg føler meg trist eller overmannet kommer det ingen tårer. Har vært gjennom en alvorlig depresjon med innleggelse. I starten gråt jeg fryktelig mye, men så hadde jeg ikke flere tårer, og ikke mer energi til å gråte. Alt ble bare tomt og flatt... Jeg er i dag helt frisk igjen, selv om jeg fremdeles har en tendens til melankoli.. Det som henger igjen er altså mangelen på tårer... Anonym poster: 03ab072df33055aacb0f0d49f339948a
Gjest yrild Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 Jeg har derimot blitt en sippeguri. Helt siden jeg ble gravid med førstemann... skal ingenting til for å få meg til å gråte.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. april 2013 #4 Skrevet 3. april 2013 Jeg gråter veldig lett av filmer, bøker og fæle scenarier i hodet, men aldri i begravelser eller ordentlige triste ting. Jeg vet ikke hvorfor, men ting som angår meg klarer jeg liksom ikke å forholde meg ordentlig til...
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #5 Skrevet 3. april 2013 Jeg er begynt å gråte myemye mer etter jeg fikk barn. Før gråt jeg omtrent aldri, men nå etter jeg fikk barn går det nesten ikke en eneste dag uten at jeg tar til tårene Skulle nesten ønske det var motsatt! Er litt flaut å stå på butikken, tårene begynner å renne, og egentlig skjønner jeg ikke hvorfor jeg står der og siper! Anonym poster: d7d66bd13896084433aa4ed0b2dd0d8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå