Gå til innhold

søvnløs med snorkemann :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får seriøst ikke sove! Gubben snorker som et lite sagbruk ved siden av, er litt søt der han ligger:-) Og jeg har nok drukket litt for mye kaffe litt for seint på kvelden :-)

Anonym poster: 4502adc5c3b1f5244325fc68547e5c42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en snorke-mann, og vi sover på hvert vårt soverom. Jeg orker bare ikke lenger. Orker ikke å være trøtt på dagtid, å ligge våken og høre på lydene hans, dytte han i ryggen for å få sure bjeff til svar osv... Nei takk!

Misunner deg ikke

Anonym poster: 5d27bc8bb9414e8084325b40edec40b5

Skrevet

Mannen min bruker sånt snorkeskum og neseplaster i perioder hvor han er forkjølet. Ellers det heldigvis ikke så ille her :)

Anonym poster: 42e9a6d99a36683b1ac19596d813aec7

Skrevet

Altså, jeg legger meg (og sovner) stort sett først, og da hører jeg ikke snorkinga. Men nå hører jeg! Haha! Herregud at et menneske kan lage så mye støy!!!

Skrevet

Her sover vi på hvert vårt rom. Har prøvd div snorkeprodukter, men er enig med Tv 2 hjelper deg. De virker ikke. Gruer meg til en weekendtur vi har bestilt. Da blir det "soving" på samme rom. Jeg har prøvd ørepropper, men tåler de ikke.

Anonym poster: e95a1c0a7adc4378cc9952d5c4f62a26

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg blir direkte ondskapsfull av mannesnorking. Rett og slett.

Og det beste er at jeg noen ganger snorker selv også :P

Skrevet

Min mann holdt på sånn. For å hindre mord fikk han seg sånn maske som han sover med. Da snorker han ikke.

Anonym poster: 3048f8cea01271fd9d4a48cbc7ac292a

Skrevet

Jeg blir direkte ondskapsfull av mannesnorking. Rett og slett.

Og det beste er at jeg noen ganger snorker selv også :P

Jeg snorker enda verre (blei filma en gang jeg sovna på sofaen) , så bør.nok ikke klagr men :-p

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hehe...jamen jeg hører aldri at gubben ikke får sove/våkner midt på natten og ikke får sove mer/at jeg vekker ingen pga snorkinga mi...damesnorking er bare en myte :P lalala...han derimot...grøss...veggene rister!

Skrevet

Prøv å lage smattelyder til den som snorker, det hjelper! Slutter med en gang! :-)

Anonym poster: 459c2228014cb5783b0a50a5906f19fe

Skrevet

Hehe...jamen jeg hører aldri at gubben ikke får sove/våkner midt på natten og ikke får sove mer/at jeg vekker ingen pga snorkinga mi...damesnorking er bare en myte :P lalala...han derimot...grøss...veggene rister!

Hahaha! :-D damesnorking er en myte, den skal jeg tatovere en plass! :-p

Skrevet

Mannen her snorker som et middels sagbruk, men jeg investerer i gode ørepropper- så da sover vi oss gjennom natta, begge to ;)

Anonym poster: 320695979adb0db520d5a6b8ff64c916

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Prøv å lage smattelyder til den som snorker, det hjelper! Slutter med en gang! :-)

Anonym poster: 459c2228014cb5783b0a50a5906f19fe

Skal prøve det neste gang, hvis jeg bare kommer på det...bruker å være så desorientert om natta, og blir mest bare liggende og forbanne verden ;)

Skrevet

Hihi, jeg filma han, så kan han få se selv hvor fælt han snorker! ;-)

Skrevet

Altså...nå går jeg litt mot strømmen her, men jeg skulle gjerne hatt min sterkt snorkende sambo ved siden av meg nå...han er på jobbreise, og jeg får ikke sove fordi jeg er så vant til at han r her... Sover faktisk veldig godt med ett stk sagbruk på soverommet..hehe... Får heller glede meg til han kommer hjem på fredag!! Sov godt damer :)

Anonym poster: 0703cdbf5111e4483b48a562872428a0

Skrevet

Jeg og samboer har et elsk-hat forhold.. Jeg elsker han om dagen og "hater" han om natten :P

Skrevet

Jeg har samme problemet her. Før barna ble født brukte jeg ørepropper, men det synes jeg ikke jeg kan nå. Må jo høre etter babyen! (Han hører jo ingenting, våkner ikke om begge ungene hyler en gang! Når han vet at jeg er der. Hvis jeg er borte blir han skikkelig hønemor og våkner av det minste knirk :))

Nå begynner vi ofte natten i samme seng. Han snorker ikke hver natt, men hvis han er tett i nesa, har drukket litt eller er veldig sliten. Da sendes han vanligvis ut på gjesterommet etter hvert.

Skrevet

Jeg hadde også en snorkemann. Nå er han eksmann. :-D

Anonym poster: c0be6f355b6a08cef50b5a5c3a6b337e

Skrevet

Min mann snorket så høyt at jeg har fått nedsatt hørsel på mitt venstre øre. :-O Han ble forvist fra hytteturer med kompiser for det var så ille. Han har gått igjennom 2snorkeoperasjoner med laser og 2 neseoperasjoner og snorket nå kun om han har fått litt for mye innabords. :) men han hadde søvnapne og stoppet å puste. Jeg måtte dulte i han opptil 10 ganger for natten for å få sagbruket igang igjen. Om det er virkelig ille bør han vurder operasjon, han får jo dårligere søvn selv med snorkling, kroppen går ikke ned i REM søvn da.

Anonym poster: 36df5be359e86c1b0a1a829b00bf36d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...