Gå til innhold

Elektriske senger på Fredrikstad sykehus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om de har det der? Må desverre ha keisersnitt, og da hjelper det veldig om sengen er elektrisk. (med fjernkontroll)

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha... nei. Standarden der er ikke så fin nei. Måtte fint klare meg med gammel seng ja :(

Skrevet

Haha... nei. Standarden der er ikke så fin nei. Måtte fint klare meg med gammel seng ja :(

Uff, har prøvd det før, med sengebånd for å dra seg opp. Ikke særlig stas rett etter snittet. Var som å komme til himmelen da jeg var på Ahus med elektrisk seng :)

Takk for svar :)

Skrevet

Det var elektriske senger der når jeg fødte for litt over et år siden!!

Skrevet

Joda det har de :) vært på både b7 og b2 hvor de hadde el-seng på b2 :) var på b2 ifm ks for 9 uker siden!

Skrevet

Jeg hadde el-seng på b2 når jeg fødte i Mai :)

Skrevet

Vet ikke hvordan det er med Fredrikstad sykehus, men jeg vet at på SUS har de en del elektriske, men at de er forbeholdt hjertepasienter og kreftpasienter, slik at de andre avdelingene/pasientene blir mer etter behov.

Men går det ikke å spørre om dette på sykehuset i forh

kant av keisersnittet?:)

Skrevet

Det finnes elektriske senger på Fredrikstad sykehus, men dessverre ikke nok til at alle kan få... :( Når det hentes nye senger fra sengesentralen er det første-mann-til-mølla-prinsippet, og som oftest er de beste sengene allerede tatt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...