Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Vi fikk lillesøster for 3 mnd siden. Og helt fra første time har hun vært så rolig, tolmodig, og blid dagen lang. Hun gråter sjelden, når hun våkner er det bare godlyd og ikke med gråt. Hun pludrer og smiler rundt nå, tilogmed når hun er trett og sulten. Hun legger seg i egen seng for natten og sovner av seg selv etter pupp og sang. Og sover hele natten utenom 2 nattpupper. Hun elsker å følge med rundt seg og kan ligge på gulvet og leke med babygym eller med de nyoppdagede hendene kjempelenge. Og t.o.m når hun nå fikk feber etter vaksine smiler hun rundt og spiser godt. Er fremdeles i sjokk at går an å ha en slik lett baby, null stress, bare kos? Eldstemann og mellomste var langt fra sånn som baby. De var søte og gode, for all del, men mye mer krevende. Nesten for godt til å være sant, og jeg nyyyter permisjonen min denne gangen i fulle drag. Og jeg ønsker at alle mødre skulle fått muligheten til å oppleve en slik start. Sånn, da har jeg fått skrytt litt over tulla mi. :-) Anonym poster: 4f751398baed52582024b658998ee8bb
Tante_Esel Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Vi fikk lillesøster for 3 mnd siden. Og helt fra første time har hun vært så rolig, tolmodig, og blid dagen lang. Hun gråter sjelden, når hun våkner er det bare godlyd og ikke med gråt. Hun pludrer og smiler rundt nå, tilogmed når hun er trett og sulten. Hun legger seg i egen seng for natten og sovner av seg selv etter pupp og sang. Og sover hele natten utenom 2 nattpupper. Hun elsker å følge med rundt seg og kan ligge på gulvet og leke med babygym eller med de nyoppdagede hendene kjempelenge. Og t.o.m når hun nå fikk feber etter vaksine smiler hun rundt og spiser godt. Er fremdeles i sjokk at går an å ha en slik lett baby, null stress, bare kos? Eldstemann og mellomste var langt fra sånn som baby. De var søte og gode, for all del, men mye mer krevende. Nesten for godt til å være sant, og jeg nyyyter permisjonen min denne gangen i fulle drag. Og jeg ønsker at alle mødre skulle fått muligheten til å oppleve en slik start. Sånn, da har jeg fått skrytt litt over tulla mi. :-) Anonym poster: 4f751398baed52582024b658998ee8bb ååå så heldig du er med 3 stk, og tydeligvis spesielt med dette siste tilskuddet du skulle bare visst hvor misunnelig jeg blir av å høre sånn Koose deg videre!!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 Vi fikk lillesøster for 3 mnd siden. Og helt fra første time har hun vært så rolig, tolmodig, og blid dagen lang. Hun gråter sjelden, når hun våkner er det bare godlyd og ikke med gråt. Hun pludrer og smiler rundt nå, tilogmed når hun er trett og sulten. Hun legger seg i egen seng for natten og sovner av seg selv etter pupp og sang. Og sover hele natten utenom 2 nattpupper. Hun elsker å følge med rundt seg og kan ligge på gulvet og leke med babygym eller med de nyoppdagede hendene kjempelenge. Og t.o.m når hun nå fikk feber etter vaksine smiler hun rundt og spiser godt. Er fremdeles i sjokk at går an å ha en slik lett baby, null stress, bare kos? Eldstemann og mellomste var langt fra sånn som baby. De var søte og gode, for all del, men mye mer krevende. Nesten for godt til å være sant, og jeg nyyyter permisjonen min denne gangen i fulle drag. Og jeg ønsker at alle mødre skulle fått muligheten til å oppleve en slik start. Sånn, da har jeg fått skrytt litt over tulla mi. :-) Anonym poster: 4f751398baed52582024b658998ee8bb ååå så heldig du er med 3 stk, og tydeligvis spesielt med dette siste tilskuddet du skulle bare visst hvor misunnelig jeg blir av å høre sånn Koose deg videre!! Du av alle fortjener virkelig å få oppleve det, har fulgt litt med deg i alle dine opp og nedturer, og håper at du endelig får ønsket ditt oppfylt. Takk for koselig tilbakemelding! :-) Anonym poster: 4f751398baed52582024b658998ee8bb
Tante_Esel Skrevet 3. april 2013 #4 Skrevet 3. april 2013 Vi fikk lillesøster for 3 mnd siden. Og helt fra første time har hun vært så rolig, tolmodig, og blid dagen lang. Hun gråter sjelden, når hun våkner er det bare godlyd og ikke med gråt. Hun pludrer og smiler rundt nå, tilogmed når hun er trett og sulten. Hun legger seg i egen seng for natten og sovner av seg selv etter pupp og sang. Og sover hele natten utenom 2 nattpupper. Hun elsker å følge med rundt seg og kan ligge på gulvet og leke med babygym eller med de nyoppdagede hendene kjempelenge. Og t.o.m når hun nå fikk feber etter vaksine smiler hun rundt og spiser godt. Er fremdeles i sjokk at går an å ha en slik lett baby, null stress, bare kos? Eldstemann og mellomste var langt fra sånn som baby. De var søte og gode, for all del, men mye mer krevende. Nesten for godt til å være sant, og jeg nyyyter permisjonen min denne gangen i fulle drag. Og jeg ønsker at alle mødre skulle fått muligheten til å oppleve en slik start. Sånn, da har jeg fått skrytt litt over tulla mi. :-) Anonym poster: 4f751398baed52582024b658998ee8bb ååå så heldig du er med 3 stk, og tydeligvis spesielt med dette siste tilskuddet du skulle bare visst hvor misunnelig jeg blir av å høre sånn Koose deg videre!! Du av alle fortjener virkelig å få oppleve det, har fulgt litt med deg i alle dine opp og nedturer, og håper at du endelig får ønsket ditt oppfylt. Takk for koselig tilbakemelding! :-) Anonym poster: 4f751398baed52582024b658998ee8bb kjære deg... nå fikk jeg skikkelig frysninger, og klump i halsen... rart at noen fremmede som bryr seg, kan bety så mye... tusen takk for gode ord
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #5 Skrevet 3. april 2013 Så herlig da! Nyyyt tiden Anonym poster: dd76c9953f38d6b837cbc0c599d617b9
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #6 Skrevet 3. april 2013 Har en på 7 mnd som også er sånn. Kan nesten ikke tru det. Er livredd det plutselig skal ta slutt. ( har nemlig hatt den andre varianten også). I påsken satt han i bilen i 6 timer uten å si et pip. Tenkte at det blir sikkert ikke like greit hjem igen i 6 timer men joda:-) Anonym poster: 1366c59e2928d88ba8e018b8d7f98772
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #7 Skrevet 3. april 2013 Vi fikk lillesøster for 3 mnd siden. Og helt fra første time har hun vært så rolig, tolmodig, og blid dagen lang. Hun gråter sjelden, når hun våkner er det bare godlyd og ikke med gråt. Hun pludrer og smiler rundt nå, tilogmed når hun er trett og sulten. Hun legger seg i egen seng for natten og sovner av seg selv etter pupp og sang. Og sover hele natten utenom 2 nattpupper. Hun elsker å følge med rundt seg og kan ligge på gulvet og leke med babygym eller med de nyoppdagede hendene kjempelenge. Og t.o.m når hun nå fikk feber etter vaksine smiler hun rundt og spiser godt. Er fremdeles i sjokk at går an å ha en slik lett baby, null stress, bare kos? Eldstemann og mellomste var langt fra sånn som baby. De var søte og gode, for all del, men mye mer krevende. Nesten for godt til å være sant, og jeg nyyyter permisjonen min denne gangen i fulle drag. Og jeg ønsker at alle mødre skulle fått muligheten til å oppleve en slik start. Sånn, da har jeg fått skrytt litt over tulla mi. :-) Anonym poster: 4f751398baed52582024b658998ee8bb ååå så heldig du er med 3 stk, og tydeligvis spesielt med dette siste tilskuddet du skulle bare visst hvor misunnelig jeg blir av å høre sånn Koose deg videre!! Du av alle fortjener virkelig å få oppleve det, har fulgt litt med deg i alle dine opp og nedturer, og håper at du endelig får ønsket ditt oppfylt. Takk for koselig tilbakemelding! :-) Anonym poster: 4f751398baed52582024b658998ee8bb kjære deg... nå fikk jeg skikkelig frysninger, og klump i halsen... rart at noen fremmede som bryr seg, kan bety så mye... tusen takk for gode ord Du er utrolig sterk, og en dag er det din tur! Jeg heier på deg. Ha en fin kveld. :-) Anonym poster: 4f751398baed52582024b658998ee8bb
zassy ☆ Skrevet 3. april 2013 #8 Skrevet 3. april 2013 Ååå så herlig! kos deg masse - håper også på en slik baby når min kommer i juni <3 deilig å få skryte litt av smågullene sine
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #9 Skrevet 3. april 2013 Har en på 7 mnd som også er sånn. Kan nesten ikke tru det. Er livredd det plutselig skal ta slutt. ( har nemlig hatt den andre varianten også). I påsken satt han i bilen i 6 timer uten å si et pip. Tenkte at det blir sikkert ikke like greit hjem igen i 6 timer men joda:-) Anonym poster: 1366c59e2928d88ba8e018b8d7f98772 Så herlig! :-) Det er virkelig forskjell på disse småtassene. Kos deg med rolig baby du også ( livredd jeg også for at en reality check kommer for en dag her også) Anonym poster: 4f751398baed52582024b658998ee8bb
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #10 Skrevet 3. april 2013 Ååå så herlig! kos deg masse - håper også på en slik baby når min kommer i juni <3 deilig å få skryte litt av smågullene sine Takk for det, og håper du og får en slik en. :-) Lykke til! Anonym poster: 4f751398baed52582024b658998ee8bb
Charlotte1988 Skrevet 3. april 2013 #11 Skrevet 3. april 2013 Klart du må få skryte litt, lov det:-) nyt det :-)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #12 Skrevet 3. april 2013 Sånn var min og til 3,5 mnd... Så snudde det... Anonym poster: 6c23926bcf0673a027ed1a3f6be37a16
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #13 Skrevet 3. april 2013 Jeg har hatt to slike babyer. Siste har vært litt roligere enn førstemann også, noe jeg ikke trodde var mulig. Nå har jeg ikke opplevd noe anna, men vet jeg er heldig, så nyter det og er veldig takknemlig når jeg hører hva noen strir med. Vi får nyte videre og se hva som venter oss første har tatt det igjen i trass, men er bra det var litt vilje der, ikke bare medgjørlighet kose deg med skjønne babyen din og nyt våren med den lille Anonym poster: 32ff5b85d92a7f8e516e5cd039c8fdee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå