Skyen Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 I forrige uke jobbet jeg bare en dag pga påsken, jeg jobbet kveldsvakt og var ganske aktiv på jobb. Når jeg våknet natten etterpå kunne jeg knapt gå (måtte tisse) pga smerter i bekkenet på begge sider. Når jeg senere stod opp var det ennå vondt men bedre, og dagen etterpå helt borte. I dag var jeg på jobb igjen på dagen og var ganske aktiv igjen (er som regel mye gåing og ståing på jobb) og jeg fikk etter bare ca 1-2 timer veldig vond i bekkenet på den ene siden. Det gikk ikke over så lenge jeg var på jobb, men etter jeg kom hjem og har slappet av i sofaen så er jeg allerede bedre men ikke helt bra. Jeg har aldri hatt slike smerter før. Er 11+0 i dag. Kan dette være bekkenløsning? At kanskje vil få det i større grad fremover? Har ikke lyst til det =(
kjersti83 Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Hei! D høres litt ut som d, men kan også bare være muskulatur som er irritert. Uansett lurt å få henvisning til fysioterapeut fra lege(leger vet ikke nok om dette) å få råd om hva du skal gjøre:) uansett er d viktig å lytte til kroppen. Smerter er som regel et signal om å ta d m ro. Hadde bekkenløsning m 1 barn og har d igjen nå. D som funker er en balanse mellom hvile å gange, og å lytte til kroppen. Har jeg vondt har jeg tatt d for hardt. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå