Gå til innhold

Slankeopererte se hit litt :) haters se vekk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen spørsmål som jeg håper dere kan svare meg på :)

Jeg har alltid vært overvektig, bortsett fra 2 års tid da jeg fikk nok av mobbing og fikk anoreksi. Jeg har prøvd det meste av slankemetoder, men det går ikke. For å komme med eksempel: har prøvd sykehusdietten/suppa to ganger til punkt og prikke men både jeg og pappa gikk opp i vekt!

Nå to barn seinere og x antall kg. Har jeg fått nok! En lever bare en gang, og jeg vil virkelig ikke leve et liv som overvektig!:(

Idag fortalte jeg det til mannen min, og nå skal jeg straks bort og fortelle mamma om beslutningen min. Å jeg gruuuuer meg.

Jeg lurer på når dere sa til familie osv at dere skulle ta operasjon, fikk dere støtte? Jeg kommer fra en veldig aktiv familie og har selv drevet med sport hele livet. Har to slanke flotte søstre, men jeg har arvet genene til den feite sida av slekta :(

Jeg har heller ikke krav på å få dekket, så det må bli privat. Men da lurer jeg på, selv om jeg tar operasjon privat. Er det mulig å få dekket "hengehud" operasjon? Har forstått det slik at det kan bli en go del overflødig hud etterpå.

Tusen takk hvis noen tar seg bryet :)

Anonym poster: daf93b5a19804282782860b762924975

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det et spesielt gen som gjør at man legger på seg altså? Spør ikke for å være frekk!

Trodde det bare var så enkelt (vanskelig) at man må forbrenne mer enn mann putter i munnen. De ekstra kiloene jeg har på rompa er kun fordi jeg er lat og for glad i sjokolade ;)

Anonym poster: 0884f054c063f62d9165258e482e1fa0

Skrevet

Min familie reagerte veldig positivt. De hadde tenkt tanken at dette måtte være den beste løsningen for meg i lengre tid, men hadde ikke villet si noe til meg siden dette var noe jeg måtte dinne ut av og bli klar for på egenhånd. De var glade da jeg fortalte dem om min avgjørelse.

Jeg var så stor at jeg kunne fått det dekket, men ventetiden på 5 år orket jeg ikke. Ville leve livet nå og ikke lenger være et spøkelse av meg selv. Sosialangst osv.

Jeg tok privat via lasikreise. Opererte da i Riga, anbefales på det varmeste. Veldig godt ivaretatt, like trygt som her hjemme og billigere :-)

Hengehud får du dekket på lik linje med alle andre som har operert eller gått ned på egenhånd.

Jeg gikk ned 70 kg og er strålende fornøyd. Veide 140 kgpå det meste. Er gravid nå og skal søke hudfjerning nå når graviditeten og permisjonen er overstått.

Skrevet

Jeg har noen spørsmål som jeg håper dere kan svare meg på :)

Jeg har alltid vært overvektig, bortsett fra 2 års tid da jeg fikk nok av mobbing og fikk anoreksi. Jeg har prøvd det meste av slankemetoder, men det går ikke. For å komme med eksempel: har prøvd sykehusdietten/suppa to ganger til punkt og prikke men både jeg og pappa gikk opp i vekt!

Nå to barn seinere og x antall kg. Har jeg fått nok! En lever bare en gang, og jeg vil virkelig ikke leve et liv som overvektig!:(

Idag fortalte jeg det til mannen min, og nå skal jeg straks bort og fortelle mamma om beslutningen min. Å jeg gruuuuer meg.

Jeg lurer på når dere sa til familie osv at dere skulle ta operasjon, fikk dere støtte? Jeg kommer fra en veldig aktiv familie og har selv drevet med sport hele livet. Har to slanke flotte søstre, men jeg har arvet genene til den feite sida av slekta :(

Jeg har heller ikke krav på å få dekket, så det må bli privat. Men da lurer jeg på, selv om jeg tar operasjon privat. Er det mulig å få dekket "hengehud" operasjon? Har forstått det slik at det kan bli en go del overflødig hud etterpå.

Tusen takk hvis noen tar seg bryet :)

Kan anbefale Gjøvik og sleeve op:) hengehud er det mulig å få dekt. Men det kan jo hende du slipper å op hud? Jeg har gått ned 23kg siden desember 2012 og angrer ikke et sekund.

Anonym poster: daf93b5a19804282782860b762924975

Anonym poster: bf60024132f2e38c35546b6cbd1e681a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...