Gå til innhold

Hvor mye tror dere jeg går ned hvis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bytter ut alle måltider med pepsimax og kokosboller? Å trene gidder jeg ikke, for det er slitsomt. Pepsimax er jo sukkerfritt og kokosboller inneholder jo ikke flere kalorier enn et eple.

Si at det kommer til å funke da! Please!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funker nok fint det! Om DU funker etter et par måltider er jeg derimot ikke helt sikker på. Lykke til med frokosten ;)

Gjest sug lut
Skrevet

Hehe, alt for den gode sak - evt i forskningens tjeneste. Hold oss oppdatert!

Skrevet

Ser ikke noe grunn til at du ikke skal gå ned på den dietten, du kommer muligens til å bli litt kvalm, men det er bare i en overgangsfase til kroppen har vent seg til denne sunne dietten.

Selv har jeg tro på fornektelsen, jeg fornekter at jeg er feit, ergo jeg er slank som en sylfide.

Gjest sug lut
Skrevet

Selv har jeg tro på fornektelsen, jeg fornekter at jeg er feit, ergo jeg er slank som en sylfide.

Jeg er slank i eget hode, og det er ganske deilig, faktisk. En slags motsatt anorexi, godt forvrengt kroppsbilde, men på beste vis.
Skrevet

Jeg er slank i eget hode, og det er ganske deilig, faktisk. En slags motsatt anorexi, godt forvrengt kroppsbilde, men på beste vis.

Helt fantastisk!

I hodet mitt har jeg fortsatt samme kropp som på 90-tallet, men butikkene har seriøst satt opp størrelsene de siste 10-15 årene.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Hvem vet, men jeg tror jeg kunne ha blitt lykkelig på en slik diett over en viss tid, hvis jeg bare hadde byttet ut Pepsi Max med Cola Zero.

Gjest sug lut
Skrevet

Helt fantastisk!

I hodet mitt har jeg fortsatt samme kropp som på 90-tallet, men butikkene har seriøst satt opp størrelsene de siste 10-15 årene.

Kroppen fra åttitallet her. I alle fall samme følelsen for den, og det tyder vel på at jeg har det relativt bra, men jeg vet jo at jeg har klær jeg gjerne skulle passet inn i og jeg vet at jeg har vonde knær, så jeg er ikke imot å gå ned. Jeg er bare ikke så utilpass at jeg faktisk kjenner meg ille i mitt eget skinn særlig ofte (uansett om det er langt mer av det enn før).
Skrevet (endret)

Akkurat slik har jeg det også. Så får jeg se meg i speilet, og bildet stemmer overhodet ikke med det jeg har i hodet. Endret av Anne-B.
Skrevet

Akkurat slik har jeg det også. Så får jeg se meg i speilet, og bildet stemmer overhodet ikke med det jeg har i hodet.

Jeg og.

Det vises på utstrålingen min kanskje.

Om ikke annet.

Nå fikk jeg forresten jævlig lyst på kokosboller.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Fantastisk ide! Gi beskjed om hvordan det funker! :D

Jeg har 13 kilo som skal av, helst i går ^_^

Skrevet

Jada, og hvis du vifter litt med tærne mens du sløver i sofaen går du enda fortere ned av all treningen. :P

.. Det hadde jo vært fantastisk om man kunne leve på en slik diett. ;)

I min drømmeverden hadde man gått ned i vekt av å spise sjokolade- da hadde jeg vært sylslank! :P

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Du går garantert ned andre uken. Når du er så lei at du bare vil spy.

Skrevet

Hvordan ligger du an? Bare to dager siden eksperimentet begynte, men jeg regner med at du har rast ned noen kilo allerede?

Skrevet

Dette er jeg også spent på. Skulle gjerne gått ned noen kilo men er for lat til å gidde å gjøre noe med det. Dessuten er jeg alt for glad i mat. Er også glad i kokosboller så hvis HI kan rapportere om god effekt av kuren skal jeg vurdere å prøve :)

Skrevet

Akkurat slik har jeg det også. Så får jeg se meg i speilet, og bildet stemmer overhodet ikke med det jeg har i hodet.

Jeg og.

Det vises på utstrålingen min kanskje.

Om ikke annet.

Nå fikk jeg forresten jævlig lyst på kokosboller.

Nå leste jeg "det vises på utringningen min".. ;)

Skrevet

Nå leste jeg "det vises på utringningen min".. ;)

Det og.

Skrevet

-Mitt håp henger i overmoden frukt. Ser for meg at det får fart på sakene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...