Gå til innhold

Lavkarbo.. igjen. .

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen gi meg litt frokosttips?

Alle andre måltider er lette.. Men plages med frokosten.. Klarer ikke egg HVER dag.

Anonym poster: 0abbf03e4e7d0d7d88e5da4654a8dda4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kylling og avokado (jeg steker kylling på kvelden og legger i kjøleskapet)

Lavkarbobrød med ost og/eller salami

Anonym poster: 416b4bb30cb7186aa70dfdb81050d859

Skrevet

Skyr?

jeg prøvde det for første gang i dag - med litt friske bringebær ved siden av er det en ok frokost-- og såvidt jeg kan se, ganske lavkarbo...

Skrevet

mandelgrøt med sukrin, kanel og bringebær. Kjempegod grøt som minner om fløyelsgrøt:) jeg elsker den!!

Skrevet

Takk for svar! Ja, tenkte jeg skulle prøve å bake et lavkarbobrød. Eller er det noen gode man får kjøpt på butikken?

Anonym poster: 0abbf03e4e7d0d7d88e5da4654a8dda4

Skrevet

Jeg bruker feks fedon brød, eller andre lignende brød med det på pålegget jeg liker. Ost, skinke, makrell i tomat, slike ting.

Skrevet

Hender iblandt at jeg bare tar noen skiver med ost og skinke, ruller de sammen med majones i midten. Smaker godt! Minner meg veldig om baguette med skinke og ost :)

Skrevet

Jeg dropper frokosten jeg. Koser meg med kaffe og unner meg litt mer til senere måltider ;)

Skrevet

mandelgrøt med sukrin, kanel og bringebær. Kjempegod grøt som minner om fløyelsgrøt:) jeg elsker den!!

Har du oppskriften på en god mandelgrøt?

Laget en nå til frokost men den smakte jo ikke noe godt...:-(

Anonym poster: f8948a9e366fc45d2106369bb0ae153d

Skrevet

Easy living-brødet er faktisk kjempegodt! Brødblanding på pose og du tilsetter kun vann. Jeg tar noen ganger litt frø/nøtter inni og på toppen. Det fås blant annet på Coop Extra. Gjør hverdagen MYE enklere for meg i hvert fall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...