Gå til innhold

Kan jeg selge vogna eller ikke??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vogn av svigers da vi ventet eldste, dvs de betalte, 8500,-. Nå har vi brukt den til to barn, og den tar bare plass. Kan jeg prøve å få solgt vogna eller "må" jeg spørre om svigers har bruk for den? De har pr nå stående ei grønnrutete gammel simo fra 90-tallet til "lånevogn". De har bare våre to som barnebarn, men det blir forhåpentligvis flere..

Dessuten sier gubben at jeg må beholde vogna til en evt tredjemann vi vurderer, men da vil jeg ha ny vogn.. Han sier det ikke er vits i å bruke så mye penger. Har ei emmaljunga med sportsunderstell og ønsker ei lettere vogn.

Anonym poster: 88f362e4e9f0b3fd5cff5b541f0d23d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du kan selge vognen hvis dere fikk den!

Anonym poster: a36ceed218d3df9f91c68c0423e2cd39

Skrevet

Jeg hadde solgt den, det var jo en gave og da kan du jo gjøre som du vil med den?

Skrevet

Skjønner jo det, men tenkte kanskje det vanket bonuspoeng hvis jeg spurte dem først.. ;) Er sannsynligheten større for at de bidrar med midler til ei ny vogn hvis vi får ny baby til neste år hvis jeg spør eller bare selger?? Hehe.... hi

Anonym poster: 88f362e4e9f0b3fd5cff5b541f0d23d1

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi fikk penger av svigers til å kjøpe vogn. Solgte den etter en unge, det gjorde da ikke noe

Skrevet

Klart du kan selge den! Men jeg ville nok spurt om de ville byttet ut sin gamle først. Det kan da ikke være mye du får for den etter den er brukt til to barn uansett.

Skrevet

Hadde solgt den hvis det er det dere vil, hadde ikke tenkt over å spørre om "lov". Dere fikk den jo i gave. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...