Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 etter permisjon.. og jeg er så utrolig lite klar!!! vil bare være hjemme med jenta mi... føles ut som jeg rives vekk fra noen jeg så sterkt ønsker- og det kjennes vondt... noen som har hatt det lignende eller bare har noen trøstende ord til ei som ikke er så glad for tiden Anonym poster: a9251f376a53af6a19b6a25768e887d5
*Miss Flua* Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Oh yes, jeg gruet meg noe helt sykt. Var som et mareritt jeg ikke kunne komme meg ut fra men det har gått overraskende bra. Begynte å jobbe i januar. Det var faktisk deilig med voksenkontakt på dagtid, for så og dra hjem til gullet jeg trives kjempe masse på jobb, men gleder meg samtidig til å komme hjem for å nyte resten av dagen med mini! Trodde jeg skulle bli mer sliten av å jobbe, men er faktisk ikke det. Fokuset er hele veien på mini, og jeg føler jeg har mer overskudd til han nå som jeg ikke bare går hjemme - utrolig nok Jeg vet det er lettere sagt enn gjort, men prøv å ikke tenk så mye på det! Jeg gikk nesten et halvt år og grudde meg, det ødela så mye. Også var det jo ikke så ille som jeg trodde!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 tusen takk for svar.. det hjelper alltid å høre historien til noen andre som har hatt det likt, men som har klart det fint.. jeg må jo bare hoppe i det.. har ikke valg... men må si jeg kjenner meg veldig trist... huff... Anonym poster: a9251f376a53af6a19b6a25768e887d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå