Gå til innhold

begynner på jobb igjen neste uke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter permisjon.. og jeg er så utrolig lite klar!!! :( vil bare være hjemme med jenta mi... føles ut som jeg rives vekk fra noen jeg så sterkt ønsker- og det kjennes vondt... :( noen som har hatt det lignende eller bare har noen trøstende ord til ei som ikke er så glad for tiden :(

Anonym poster: a9251f376a53af6a19b6a25768e887d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh yes, jeg gruet meg noe helt sykt. Var som et mareritt jeg ikke kunne komme meg ut fra :P men det har gått overraskende bra. Begynte å jobbe i januar. Det var faktisk deilig med voksenkontakt på dagtid, for så og dra hjem til gullet :) jeg trives kjempe masse på jobb, men gleder meg samtidig til å komme hjem for å nyte resten av dagen med mini! Trodde jeg skulle bli mer sliten av å jobbe, men er faktisk ikke det. Fokuset er hele veien på mini, og jeg føler jeg har mer overskudd til han nå som jeg ikke bare går hjemme - utrolig nok :)

Jeg vet det er lettere sagt enn gjort, men prøv å ikke tenk så mye på det! Jeg gikk nesten et halvt år og grudde meg, det ødela så mye. Også var det jo ikke så ille som jeg trodde! :)

Skrevet

tusen takk for svar.. det hjelper alltid å høre historien til noen andre som har hatt det likt, men som har klart det fint..;) jeg må jo bare hoppe i det.. har ikke valg... men må si jeg kjenner meg veldig trist... huff...

Anonym poster: a9251f376a53af6a19b6a25768e887d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...