Gå til innhold

La oss lage en statistikk! :) modningstegn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke uke begynte du og få modningstegn?

Hvor lenge gikk du med dem før du fødte?

 

Jeg har hatt siden uke 28 (nå uke 35)

 

- stikking i underlivet

- nedpress (uke 30)

- sterkere og sterkere kynnere

- rød/brun utflod (uke 33)

- små blødninger (uke 34)

 

Har dog enda ikke født, og holder på og bli tøven av alt dette!

Legen kan ikke forklare blødninger eller utfloden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen modningstegn før noen av mine fødsler.

 

Med nr 1 måtte jeg settes i gang, tviler på den fødselen ville startet av seg selv.

 

Fødsel nr 2 startet som lyn fra klar himmel 3 dager før termin og gikk veldig raskt(tok 1 1/2 time). Absolutt ingen tegn på forhånd, så var sikker på at jeg kom til å gå over termin og måtte igangsettes igjen.

 

Anonym poster: 374ef241e218839416727d3ce74d9190

Skrevet

Husker ikke med førstemann, tror ikke det var så mange tegn. Med minstemann var det stikkinger og nedpress fra ca uke 30-32.

Jeg tenkte jeg kom til å føde for tiden, men det ble på termin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...