Tuttelura881 Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Hvilke uke begynte du og få modningstegn? Hvor lenge gikk du med dem før du fødte? Jeg har hatt siden uke 28 (nå uke 35) - stikking i underlivet - nedpress (uke 30) - sterkere og sterkere kynnere - rød/brun utflod (uke 33) - små blødninger (uke 34) Har dog enda ikke født, og holder på og bli tøven av alt dette! Legen kan ikke forklare blødninger eller utfloden.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Ingen modningstegn før noen av mine fødsler. Med nr 1 måtte jeg settes i gang, tviler på den fødselen ville startet av seg selv. Fødsel nr 2 startet som lyn fra klar himmel 3 dager før termin og gikk veldig raskt(tok 1 1/2 time). Absolutt ingen tegn på forhånd, så var sikker på at jeg kom til å gå over termin og måtte igangsettes igjen. Anonym poster: 374ef241e218839416727d3ce74d9190
PolentaGrøt Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 Husker ikke med førstemann, tror ikke det var så mange tegn. Med minstemann var det stikkinger og nedpress fra ca uke 30-32. Jeg tenkte jeg kom til å føde for tiden, men det ble på termin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå