Gå til innhold

Det er ikke mulig??!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.op.no/kultur/article6582588.ece

 

Ikke rart karakterene bare synker og synker i norske skolen. Det blir jo sydd puter under armene på barna nå tildags! Uff, skulle faktisk ønske det var like strengt i skolene som da jeg var elev :( TRAGISK!

 

Anonym poster: e253c92cc4d04dfc0b337d6c20023646

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha... jeg måtte sjekke datoen for å se om dette kanskje var fra 1. april. :P

 

Anonym poster: a75f2b2121a5ee12315b1acd74312556

Skrevet

Synes det er helt griet at de gjør det sånn. Ungdom klarer ikke alltid å tenke rasjonelt når de har så sterke følelser for noe. om de utsetter eksamen gir de alle en mulighet til å klare eksamen, så de ikke gjør noe de kan angre på senere. Kan tenke meg mange ville sett tilbake på eksamenstiden og angret dersom det ikke ble gjort noe slikt. Skader vel ikke å legge litt tilrette for disse ungdommene?

 

Anonym poster: 12b31ac5fd6a24a030079a16aef044c5

Skrevet

Synes det er smart jeg. Det samme burde ha vært gjort med eksamenene i russetiden.

 

Anonym poster: 7adb007dbc31e53f3cec16738aa7fd45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...