Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Jeg er gravid i uke 35 og har fått henvisning til UL i uke 36 pga mistanke om lite fostervann. Hva skjer dersom UL-timen bekrefter at det er lite fostervann? Kan jeg bli satt i gang? Babyen er veldig aktiv, men magen er ganske hard og JM ble bekymret da hun ikke kjente noe særlig til fostervann i magen under undersøkelsen i dag... Jeg ligger også litt under normalstreken på symfysemålet, men dette har jeg gjort hele tiden, og vekstkurven min er jevn. Usj, vet jeg ikke skal ta sorgene på forskudd, men er ikke helt klar for å bli mamma neste uke... Er også litt bekymret for babyen min, vil jo at h*n skal ha det bra inni der. Anonym poster: eb070803ab7bfa7cff8f9503d317df1a
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Hvis det er for lite vann kan du nok bli satt igang ja. Anonym poster: 4d4fa449bdfd9847b9e2cd17fdc26469
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 Jeg hadde lite fostervann mot slutten av siste svangerskap. Ble fulgt opp med hyppige ul de siste ukene, og fikk beskjed om å være veldig nøye med å følge med på at jeg kjente "nok" liv. Var inne mange ganger pga lite liv, men alt var fint. Mengden minsket en periode, men gikk heldigvis ikke under det akseptable nivået, men så plutselig økte mengden igjen. Ble tett fulgt opp helt til fødselen startet av seg selv. Alt gikk fint:) Anonym poster: e916c3fddff694ca9c8587d6e301ecbf
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #4 Skrevet 3. april 2013 Jeg hadde lite fostervann mot slutten av siste svangerskap. Ble fulgt opp med hyppige ul de siste ukene, og fikk beskjed om å være veldig nøye med å følge med på at jeg kjente "nok" liv. Var inne mange ganger pga lite liv, men alt var fint. Mengden minsket en periode, men gikk heldigvis ikke under det akseptable nivået, men så plutselig økte mengden igjen. Ble tett fulgt opp helt til fødselen startet av seg selv. Alt gikk fint:) Anonym poster: e916c3fddff694ca9c8587d6e301ecbf Takk for fint svar:) Satser på at JM tar feil, men om det skulle være lite fostervann håper jeg at det går slik som med deg, og at de ikke setter meg i gang. Er i hvert fall betryggende å vite at de kan ha det fint i magen med lite fostervann også! Anonym poster: eb070803ab7bfa7cff8f9503d317df1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå