Gå til innhold

Hva gjør man med squash?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte squash i er innfall av galskap, aldri hverken tilberedt eller spist det før. Planen forøvrig er laks og hjemmelaget potetsalat.

Noen gode tips til hva jeg kan gjøre med squashen, eller må jeg forkaste den og gå for salat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wok squashen, det er kjempe godt. kan sikkert ha den i salat også. har også skjært den i tynne skiver og stekt den som potet. :) kanskje du kan google oppskrifter + squash, å se hva som kommer opp.

Anonym poster: e18c8a5ee3f5ddb2cbc6085dd52d5c5e

Skrevet

Jeg har bare spist squash én gang, den var delt i to på langs og fylt med kjøttdeig, squash-biter, paprika og løk, kanskje, og gratinert i ovnen med ost. Servert med ris. Vet ikke om den passer til laksen din..

Anonym poster: 88760ed43f4065f27adbcd3880798e30

Skrevet

Stek den med laksen, begge i terninger. Ha salt og pepper på.

Anonym poster: f47e4711294bc1553582a23245b60f90

Skrevet

Takk takk, da går jeg til pers :)

Skrevet

Bruker den i wok og lasagne. Er også godt med i strimler med dip til.

Skrevet

Svarte visst litt for fort, trodde du spurte om generelle tips til hva man kunne bruke den til. ;)

Skrevet

Putt den i musa. Den er dessverre ikke brukenes til noe annet. Kos deg!

Anonym poster: af7e44a794840e39a95dab0ed8857196

Skrevet

Stapper`n opp i dåsa!

Anonym poster: a1f54b92b5dc8eda9ced3c4d63f4745e

Skrevet

Putt den i musa. Den er dessverre ikke brukenes til noe annet. Kos deg!

Anonym poster: af7e44a794840e39a95dab0ed8857196

Nei, fader, jeg leste ikke dette før jeg posta. Ser noen var før meg.

Anonym poster: a1f54b92b5dc8eda9ced3c4d63f4745e

Skrevet

Me har mye masse grønnsaker skåret opp i biter å legger laksen oppå i ovnen i ca 20 minutter bruker da også squasj, løk pakrika osv har somregel potetstappe til :)

Skrevet

Takk for tips :)

Gikk for grønnsaksseng med squash i lakseformen. Vet ikke om det blir min nye favorittgrønnsak akkurat ;)

Skrevet

En kjempegod pasta"saus"oppskrift er squash, løk, hvitløk, soltørkede tomater og cherrytomater surret i pannen med basilikumpesto og fetaost. Mmmm :) pinjekjerner er godt i også :)

Gjest sug lut
Skrevet

Finhakk en løk og squashen, stek dem møre i smør med salt og pepper. Godt til alt.

Skrevet

Den er litt personlighetsløs, liksom? Den trenger partnere for å skinne ;)

Hadde tenkt å gå for aubergine neste gang jeg føler meg vågal og impulsiv, det har vært de to grønnsakene jeg aldri har turt å smake på, men om aubergine er like spennende som squash tror jeg kanskje jeg står over :P

Pastasausen høres ut som noe som må prøves!

Skrevet

Bruk den som pasta. Strimle den på langs med potetskreller (minus skall og kjerne), og fres strimlene i litt smør, krydre med salt og pepper og bruk den istedenfor pasta eller som tilbehør til fisk, kylling eller grillmat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...