Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Misvisende overskrift ja! Her snakker vi om vann. Jeg drikker en Imsdal 0,7 liters flaske i timen. Av og til litt mindre, en halv liter ca. Dette fordelt utover timene jeg er våken, står aldri opp og drikker på natten. Men det blir jo en del liter på en dag. Jeg vet jo at det ikke er sunt...Men er det skadelig? Og finnes det en psykisk lidelse for dette? jeg mener å ha hørt om en... Jeg vet ikke hvorfor jeg gjør det. Jeg er egentlig ikke plaget med voldsom tørste eller munntørrhet. Jeg bare gjør det. Fordi det er godt og fordi jeg kan liksom. Anonym poster: ee3c612be63894fc84dfd5a896935e1a
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Så lenge det er fordelt, og du ikke peiser innpå med 3 liter vann hver time, går det bare fint Du merker fort om det blir litt ulumskheter i kroppen. Ville heller reagert om du hadde drukket og tisset i ett kjør, men om du tror det er noe kan du jo få sjekket deg for diabetes. Høres ikke ut som det er noe galt, så lenge det er vann og ikke brus! Anonym poster: 32ea3bb962abcaea97f4439fc40a23c8
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 Så mye vann vil etter hvert tappe deg for viktige mineraler, så selv om det går greit en periode så vil det etter hvert trolig gi deg problemer. Det er bedre at du kutter ned til normale mengder! Men, det kan være en ide å sjekke seg ift diabetes også. Anonym poster: 7741df0e26d68b63231b3f36dde8b2ea
NormaJean Skrevet 3. april 2013 #4 Skrevet 3. april 2013 Det kan være helseskadelig å drikke så mye vann. Nyrene dine kan slite med å skille ut vannet og det kan heller trenge ut i vevet og skape ødemer. Du kan også få elektrolytt ubalanse. Så at første anonym sier at det er helt uproblematisk er faktisk ikke riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå