Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Funker de på en liten jente i dag? Jeg syns det har så fin klang. Også tenker jeg at disse navnene også får sin oppstandelse, på samme måte som de oldemorgamle navnene Alma og Selma har allerede fått. Anonym poster: 356494bc1e8c13c99ecc04981c1829c1
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Har alltid likt Edle, de eldste gikk i barnehagen med Edle og hun var sååå søt Anonym poster: 7fbf7fe075a04ebf7af4068783bbab6c
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 Jeg er tante til en jente som heter Edel. Syns det var uvant i begynnelsen. Men nå som jeg er vant til det syns jeg det er et fint navn og jenta som heter det kler navnet sitt veldig godt. Anonym poster: ebd55cf391c5bb829a4254b049fb8c63
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #4 Skrevet 3. april 2013 Kjenner en jente på 1 år som heter Edel. Syns hun kler navnet sitt nå. Anonym poster: 53d68e8383d9b73447367634fcc7b425
Fruen i huset Skrevet 3. april 2013 #5 Skrevet 3. april 2013 Vet om både liten og stor Edel. Liker det godt! Vet om en voksen Edle. Fint det også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå