Gå til innhold

Jentenavnet Edel. Eventuelt Edle


Anbefalte innlegg

Skrevet

Funker de på en liten jente i dag? Jeg syns det har så fin klang. Også tenker jeg at disse navnene også får sin oppstandelse, på samme måte som

de oldemorgamle navnene Alma og Selma har allerede fått.

 

Anonym poster: 356494bc1e8c13c99ecc04981c1829c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alltid likt Edle, de eldste gikk i barnehagen med Edle og hun var sååå søt :)

 

Anonym poster: 7fbf7fe075a04ebf7af4068783bbab6c

Skrevet

Jeg er tante til en jente som heter Edel. Syns det var uvant i begynnelsen. Men nå som jeg er vant til det syns jeg det er et fint navn og jenta som heter det kler navnet sitt veldig godt.

 

Anonym poster: ebd55cf391c5bb829a4254b049fb8c63

Skrevet

Kjenner en jente på 1 år som heter Edel. Syns hun kler navnet sitt nå.

 

Anonym poster: 53d68e8383d9b73447367634fcc7b425

Skrevet

Vet om både liten og stor Edel. Liker det godt! Vet om en voksen Edle. Fint det også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...