Gå til innhold

Når gå ned til en hvil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte deres barn med en hvil, i stedet for to?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi reduserte til en soving om dagen da han var 8 måneder, men tror det er litt tidlig ift gjennomsnittet. Her var det helt nødvendig, da han ble umulig å legge om kvelden...

Skrevet

Eldste var 8-10 mnd. Da hadde dagsoving vært en kamp å få til i lang tid. Så vi orket ikke styret mer enn en gang for dag.

Yngste var vel 15 mnd. Skulle snart begynne i barnehage og syns det var greit at hun var vant til å sove bare en gang da

Anonym poster: c5235c8a56ab42555fee1fbec977d1d9

Skrevet

Eldste var 8-10 mnd. Da hadde dagsoving vært en kamp å få til i lang tid. Så vi orket ikke styret mer enn en gang for dag.

Yngste var vel 15 mnd. Skulle snart begynne i barnehage og syns det var greit at hun var vant til å sove bare en gang da

Eldste var 8-9 mnd skulle det så.

Skrevet

Jeg begynte da han var mellom 7-8 mnd.

Da sov han alt mellom 2-4 timer midt på dagen, noe som gjorde det umulig å få han til å sove på ettermiddagen, så tenkte han var fornøyd og regulerte seg selv :)

Skrevet

Oi, her må jeg slenge meg på... Hvordan merker dere at det er på tide da?

Skrevet

Rundt 12 mnd

Anonym poster: 6dd44a33e5eafd2a0f7d642bd698c2c3

Skrevet

Oi, her må jeg slenge meg på... Hvordan merker dere at det er på tide da?

Det ble vanskeligere å få ham til å sove på lur nr 2. Etter hvert ble det også mye vanskeligere å legge ham om kvelden. Når vi droppet den andre sovingen sov han litt lenger på lur nr 1, og ble også lettere å legge om kvelden...

Skrevet

Ca 11 mnd. Lur nr to ble kortere og kortere, og veldig vanskelig å få til. Vi er fortsatt i den fasen at luren blir litt tidlig med en grinete trøttekneik i 4-5 tida.

Hvis han er sjuk eller har gjort noe veldig stressende/spennende hender det at det blir to lurer fortsatt( han er 12 mnd)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...