Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 http://bloggfiler.no/lindahjohnsen.blogg.no/images/353953-11-1276630583490.jpg Anonym poster: d3a924b8b92498e74a649a5272db9eb3
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Uffa da. Såg ikke videre bra ut. Anonym poster: b7daa77ab24c05713f5a36db1e7c0e9a
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 Herregud, er dette fotballfruen? Anonym poster: a948d142404feb157018f73be446d001
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #5 Skrevet 3. april 2013 Et tegn på at hun er syk er at hun med stolthet legger ut slike bilder. Dette er ikke en frisk kropp, men en kropp som sliter. Finnes bare et ord. Styggtynn. Anonym poster: 6d38de61987039a6ec7b4d98414b657f
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #6 Skrevet 3. april 2013 Når er dette bilde fra? Anonym poster: cdf05f7a9d3c1f244e6a57a01aa0aaf7
Koala *g07* Skrevet 3. april 2013 #7 Skrevet 3. april 2013 Ser ingenting vakkert med å sulte seg til det stadie at man ser ut som et sultoffer. Hun kunne vært så mye mer vakker med de kvinnelige formene hun i utgangspunktet har mulighet for å ha.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #8 Skrevet 3. april 2013 Men ærlig talt.. Hva er det som gjør at dere synes det er ok å erte en person som er undervektig? Hadde det vært ok å smelle opp ett bilde av en tykk person på denne måten? Neppe... Fei for deres egen dør, og la andres kropp være andres kropp! Hilsen overvektig som er lei av at vi er fredet fra kroppsfokus, mens tynne er fritt vilt! Anonym poster: 7de3110c013bf7e4e2e616c363f465b3
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #9 Skrevet 3. april 2013 Penere nå, men litt mer kjøtt på beina, og mer smil Og for en nydelig gutt. Anonym poster: 8aada52deb428f7899ba5979f3d896d9
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #10 Skrevet 3. april 2013 Men ærlig talt.. Hva er det som gjør at dere synes det er ok å erte en person som er undervektig? Hadde det vært ok å smelle opp ett bilde av en tykk person på denne måten? Neppe... Fei for deres egen dør, og la andres kropp være andres kropp! Hilsen overvektig som er lei av at vi er fredet fra kroppsfokus, mens tynne er fritt vilt! Anonym poster: 7de3110c013bf7e4e2e616c363f465b3 Hun gjør nå sikkert det hun kan for å være undervektig da. At hun ikke ser at det er mindre pent, ser jo sitt. Anonym poster: b7daa77ab24c05713f5a36db1e7c0e9a
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #11 Skrevet 3. april 2013 HI, send en mail til elin så raskt som mulig, du har outa deg selv eller noen andre sin blogg..sjekk adr.linja.. jeg fant en søt jente med god jobb, bor i stor by og har en sønn.. riktig? Her er mailen. [email protected] Anonym poster: 6d38de61987039a6ec7b4d98414b657f
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #12 Skrevet 3. april 2013 HI, send en mail til elin så raskt som mulig, du har outa deg selv eller noen andre sin blogg..sjekk adr.linja.. jeg fant en søt jente med god jobb, bor i stor by og har en sønn.. riktig? Her er mailen. [email protected] Anonym poster: 6d38de61987039a6ec7b4d98414b657f Det er ikke sikkert HI synes det er så farlig. Hun står kanskje for meningene sine, og bloggen hennes e rjo uansett offentlig. Utrolig søt liten gutt forresten! Anonym poster: f20d95d43301cdd4598ba1708b851174
Våryr ✿ Skrevet 3. april 2013 #13 Skrevet 3. april 2013 Så lenge bloggen er offentlig, ser jeg ikke problemet. Man bør heller tenke over hva man legger ut på bloggen sin.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #14 Skrevet 3. april 2013 HI, send en mail til elin så raskt som mulig, du har outa deg selv eller noen andre sin blogg..sjekk adr.linja.. jeg fant en søt jente med god jobb, bor i stor by og har en sønn.. riktig? Her er mailen. [email protected] Anonym poster: 6d38de61987039a6ec7b4d98414b657f Outa seg? Hun har nå skrevet innlegget som anonym, så er nå ingen som kan vite hvem hun er her inne? Og bloggen er nå offentlig går jeg utifra. Anonym poster: b7daa77ab24c05713f5a36db1e7c0e9a
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #15 Skrevet 3. april 2013 er det fotballfrue??? Anonym poster: 0de20f1816b59cfa4db44ee058916753
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #16 Skrevet 3. april 2013 http://lindahjohnsen.blogg.no Denne? Anonym poster: 92471b5aa1bb862c9a46ce3757493c67
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #17 Skrevet 3. april 2013 Dette bildet kunne være på en reklame for senter for spiseforstyrrelser. Sykt sykt sykt. Anonym poster: 2b03cea9141e19f320d9e7d272edd21f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå