Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Hun vil kjøpe seg store utepotter så ønsker seg penger til dette. Er det for lite å gi 1000kr når det er snakk om 50 år? Har ikke så mye penger til overs for tiden... Anonym poster: c4fabcc0fdeafe25abd2388a49697b1b
Frøken Ubesluttsom Skrevet 3. april 2013 #4 Skrevet 3. april 2013 (endret) Nei. Hvis du har råd til det er ikke det for lite. Hadde sannsynligvis ikke hatt råd til det heller jeg. Når min mamma blei 50 år så skreiv jeg et dikt til henne, som jeg dikta sjøl. Med rim og greier. Jobbet en stund med det. Skreiv det på fint papir og rammet det inn og gav det til henne. Hun blei veldig glad for det. Hadde ikke så god råd da heller. De to siste linjene i diktet var: "For du er den eneste mammaen jeg har, derfor er du dyrebar..." Blei veldig personlig fra meg til henne, noe hun satt veldig pris på. Endret 3. april 2013 av Scaniabusslastebilmjau
Juks Skrevet 3. april 2013 #6 Skrevet 3. april 2013 Nei, vist du har råd til det. Selv kunne jeg ikke gi så dyr gave til min mor på hennes store dag. Husker jeg fikk kommentar fra broren min på det men min mor svarte han tilbake at gaven var akkurat det hun ønsket seg og hun viste jeg ikke hadde så mye å rutte med.
TPK Skrevet 3. april 2013 #7 Skrevet 3. april 2013 Nei, hallo man bestemmer da selv hvor mye man vil gi! Da min far ble 50 år spleiset jeg og min bror på en vinkjøler til 6-700 kr. Jeg var student og han var lærling, så det var jo begrenset hvor mye penger vi hadde. Pappa ble meget fornøyd han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå