Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Har blitt innkalt på jobbintervju på en stilling jeg har veldig lyst på.... Burde være glad, men gruer meg sånn at jeg har mest lyst å trekke meg... Utrolig dumt av meg, men er intervju med mange intervjuere... Anonym poster: 4c657680cd226063fa69d8ec6e5c0e0c
Gjest Skofantomet Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 (endret) Har blitt innkalt på jobbintervju på en stilling jeg har veldig lyst på.... Burde være glad, men gruer meg sånn at jeg har mest lyst å trekke meg... Utrolig dumt av meg, men er intervju med mange intervjuere... Anonym poster: 4c657680cd226063fa69d8ec6e5c0e0c Tenk positivt. Positivt positivt!! Du er blitt kalt inn på intervju, noe som sier at DU virker interessant. Endret 3. april 2013 av Skofantomet
Juks Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 Gå på intervju og gi ærlige svar. Jeg har vært på ulike intervjuer, et hvor selskapet hadde eksperter til å intervjue meg, satt i fire timer og inn på en ny runde en uke etterpå. Så har jeg vært på intervju med 6 stk. Jeg fikk sjokk da jeg kom inn i rommet men tenkte at dette greier jeg . Synes selv jeg ga masse teite svar og var usikker men jeg fikk begge jobbene. Fikk høre etterpå at de valgte meg pga at jeg var ærlig og sef. kompentanse da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå