Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 JEg har idag hatt møte med nav og arbeidsgiver... Føler meg enda mer forvirret enn tidligere. Er sykemeldt og under utredning. Hodepine/trøtthet og "anfall" der jeg blir kjempe forvirret og ikke husker hvor jeg er, hva jeg skal gjøre..ol Har blitt fratatt sertivikatet (av lege) Klarer ikke ivarta meg selv eller familein min. Idag hadde vi møte, og fastelgen kom ikke. Følte jeg måtte forsvare meg under hele møtet hvorfor jeg ikke kunne begynne i jobb igjen. Dama fra nav sa jeg brude oppsøke psykolog slik at jeg kom over angsten min for å kjøre bil igjen?? og at jeg må opprettholde kontakten med jobb tre dager i uka. Alstå være noen timer på jobb. Der jeg jobber må man være 100% oppmerksom pga sikkerheten for en selv/og kollegaer grunnet utagering (slag/spark/lugging) osv.. Nav-Dama sa at hvis jeg ikke fulgte nav sitt opplegg kunne jeg miste retten på sykepenger. Beglager feil i innlegget, men det er vanskelig å skrive grunnet hva som evt feiler meg. Anonym poster: b098540925c05e266dc280e170791b39
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Hadde bedt om et nytt møte med fastlegen til stede. Bortkastet å ha møte når ikke legen din kunne bli med så dette må dere jo bare gjøre på nytt. Anonym poster: bcfe14cd8cc20f7a879aca503787b568
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 Ta en samtale med arbeidsgiver og forklar at du ikke har angst for å kjøre men legen har bestemt at du ikke kan kjøre bil under disse forhold, greit at arbeidsgiveren din forstår deg utfra rett info. Ta kontakt med nav og forlang møte der fastlegen din er med. Send gjerne en klage på saksbehandler om det er slik at saksbehandleren vet utfra papirer at du er fratatt førerkort og ikke lar være å kjøre grunnet angst. Jeg skjønner du sikkert føler deg liten men du burde klargjort dette for både arbeidsgiver og nav ansatt der og da og rettet opp i det som var misforstått. Hvis det er slik at du ikke klarer å gjøre det man trenger av sikkerhetsgrunn på jobben så snakk med arbeidsgiver og hør hva du kan klare å gjøre på jobben uten å sette deg og andre i fare. Be fastlege om mer utredning og mas for å få fortgang. Anonym poster: d99368709f0ad0fbc777e8f817e86dcb
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #4 Skrevet 3. april 2013 Dersom du mener at kravene fra NAV er uforsvarlige, så må du be legen din ringe saksbehandler på NAV. Det beste vil være å få på plass et nytt dialogmøte så snart som mulig. Ring saksbehandler og be om at kravene settes på hold til hun har diskutert saken med legen. Anonym poster: 9c9e0c3facde096046a7e809bd0cbb8e
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #5 Skrevet 3. april 2013 Be om referat fra møtet. Send så klage på det du mener er feil. Be om nytt møte med behandler til stede. Nekt å delta på flere slike møter uten behandler til stede. Lever klage på NAV-representanten for oppførselen hennes. Anonym poster: f8a9d07c354ad7664e9d7020d48eefc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå