Gå til innhold

Hjeeeelp, søstern min har pult :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okey, så er hun 17 år da.... Men jeg ser på henne som så liiiiiten. Selv er jeg 32, så det er stor aldersforskjell mellom oss. Hun har kjæreste, så det er jo naturlig. Jeg ser bare på henne som så liten og altfor liten til sånt.

Anonym poster: 71de677ed7f728d36ffb8152ecaaf5db

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Hehe......jeg har en kusine på 16 som jeg ser på som "veslejenta" i familien.....hun har også pult.

Skrevet

Tenk da på de som er 12.... De vet jo ikke hva det er omtrent.

Huff, gruer meg til datteren min blir så stor :-(

Anonym poster: 7b0e087907b94b1e1d0179f7bc3bc24d

Skrevet

Min datter er 13, og jeg ser ikke for meg at hun vil ha sex enda. Det er ikke greit!

Men dersom hun har kjæreste som 17-åring, så vil hun selvfølgelig ha sex. Jeg vil iallefall anbefale henne på det sterkeste å få tak i p-piller og formane opp-ned-og i mente om kondom! Kommer sikkert til å nærmest kreve å få bestille legetimen ;-)

Skrevet

Kjenner igjen den... Minste søsteren min er 20 nå, og hun er altfor ung for forhold og sex i mine øyne, og vil vel alltid være det :P

Skrevet

Husker søsteren til ei som jobba som assistent i barnehagen min hadde kommet så stolt til henne og fortalt at nå hadde hun eeeendelig pult,,, hun var da 13... Djiiiiises, tror ikke jeg visste hva sex var engang når jeg var 13...

Anonym poster: a0d141ca24ac79ec5e11f2dbd5c6d6d4

Skrevet

Kjenner jeg gruer meg skikkelig til jenta vår blir større! Jeg var bare 13 år første gang :o Herregud.. Minste søstra mi er 14 og hun er jo kjempelita!

Anonym poster: 8739bafc31c255b1735126e1217a8d5b

Skrevet

Vet ikke hva det er som 13 åring?

Slike som dere som ender opp som bestemødre før fylte 40...

Min venninne har fem jenter, i ulik alder. Alle stille og rolige jenter, fornuftige, tilsynelatende.

Eldste fant hun graviditetestest hos på rommet da hun var 16. Neste har nå ord på seg for å være litt 'laus' iflg en nevø hin går på skole med. Er fylt 18 nå da, men startet tidlig.

Og hun på 15 har hun måtte skaffe piller til, da det viste seg at hin også har sex...

Anonym poster: fcc6214423f12b99b791ea77556bb307

Skrevet

Okey, så er hun 17 år da.... Men jeg ser på henne som så liiiiiten. Selv er jeg 32, så det er stor aldersforskjell mellom oss. Hun har kjæreste, så det er jo naturlig. Jeg ser bare på henne som så liten og altfor liten til sånt.

Anonym poster: 71de677ed7f728d36ffb8152ecaaf5db

Hvordan vet du det egentlig? Håper ikke det er noe dere sitter og snakker om, hehe, æsj.

Anonym poster: 88de5451dc2578b5fe24c9bd4f02d817

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...