Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Jeg selv driver med: -scrapping -art journaling -sy på symaskin -hekling Anonym poster: 7b29d76cec0bf89cb4936676432f6388
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Jeg leser bøker, som regel et par bøker i uken, bruker litt tid på det. Anonym poster: 2d67b2e8836dd713da52e4a628833738
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 Jeg syr litt(barneklær og dukkeklær og andre ting hvis jeg finner på det). Og litt strikking. Er bare blitt minimalt av det etter at ungene ble født. Anonym poster: 204eaca004438ceec8ff6294ed16e224
La vita è bella <3 Skrevet 3. april 2013 #4 Skrevet 3. april 2013 Jeg synger i kor, men er egentlig korpsmenneske. Ellers hekler jeg litt, har en del møbler som skal pusses opp og så fikk jeg en symaskin til jul. Har prøvd den et par ganger, får syrom først til neste år.
Jettanicole Skrevet 3. april 2013 #5 Skrevet 3. april 2013 Utenom mann og barn så leser jeg, baker litt, trener og danser.
Raych Skrevet 3. april 2013 #6 Skrevet 3. april 2013 - Korsang - Sang generelt. - Ridning - Dans - Fotografering - Trening
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #7 Skrevet 3. april 2013 Spiller xbox og trener. Anonym poster: 07edbbda8885df022c60cdefcd3ef35e
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #9 Skrevet 3. april 2013 Ingenting. Det er litt trist egentlig. Ramlet helt av da vi fikk første barnet midt i studiene. Det er snart 9 år siden. Etter det har videreutdanning, husbygging og unger med diagnoser og div tatt all tid og energi. Anonym poster: 91fcb38c398d558d243d67af5876cf61
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #10 Skrevet 3. april 2013 Strikking, hekling, hage (får snart drømmen om drivhus oppfylt ) spiller i korps og brassband. Anonym poster: ccc4ee9cd6aca3007e96a498801aabe8
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #11 Skrevet 3. april 2013 Hage og blomster:) har fra før jobbet 10 år i blomsterbutikk. Nå får jeg pleid hobbyen min ved å ha et lite hobbydrivhus på hytta der jeg dyrker grønsaker. Jeg syns det er sååå gøy, og nå klør det litt i fingrene for sesongen er snart i gang:) Anonym poster: af03bdf792d6457f5024a3b41dff47fa
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #13 Skrevet 3. april 2013 Lenge siden jeg har fått tid til hobby, men glad i å male. Anonym poster: 7f6fd9e865bbc879a95fb11c00d4ed19
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #14 Skrevet 3. april 2013 Ehm... dette forumet er en hobby. Ingen som tenker på det? Anonym poster: be82c722e19682cc811f16a6e3045422
stratosku Skrevet 3. april 2013 #15 Skrevet 3. april 2013 Jeg elsker å strikke, men tiden flyr også fort når jeg sitter foran skjermen Ellers er jeg glad i være ute og gå i fjell og mark, synger i kor 2 ganger i uka også trener jeg innimellom på treningssenter når jeg gidder.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #16 Skrevet 3. april 2013 Bingo!!!! Der får me røyka inne!!!! Men eg har bare råd når barnatrygdo kjem!!!! Då brukar eg nokon hundringsar!!!!! Ein kanonkjekk hobby!!!!! Anonym poster: 420de387bc46d94aad91f287ece70ea0
Nimas Skrevet 3. april 2013 #17 Skrevet 3. april 2013 Hekler litt - har kjempe lyst å lære meg å strikke men jeg får det ikke til
Linerlen og pipipen Skrevet 3. april 2013 #18 Skrevet 3. april 2013 Synger i kor Stelle det enorme staudebedet vårt Syr barneklær og annet småtteri Spille brettspill innimellom Surfe på BIM og spille mobilspill(huff avhengig)
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 3. april 2013 #19 Skrevet 3. april 2013 Tegning, strikking, hekling, lese bøker, bake, Sluntre her inne.. Så smått startet med litt brodering, men vet ikke helt om det er for meg enda... Også har jeg planer om å prøve meg på litt dyrking av grønnsaker og planter i sommer
kjersti83 Skrevet 3. april 2013 #21 Skrevet 3. april 2013 Strikking,trening, surfe på nettet, bake:) lyst til å lære meg å hekle. Ellers prøvet jeg jo å få til å være litt sosial. Men d blir som regel playdates:) meldte meg inn i panduro i god tro om bli mer kreativ m 1 barn for 2 år siden. Ikke brukt den så mye...tiden strekker ikke til!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #22 Skrevet 3. april 2013 Friluftsliv. Elsker å være ute, er mye på tur, for det meste er ungene med. Ski, aking, sparking og skøyter om vinteren, fotturer, sykling, padling og teltturerom sommeren. Jeg prøver nå å lære meg navn på flere ville blomster og planter, fugler og småkryp, slik at jeg kan fortelle det til ungene. Anonym poster: 4b00d1cbbbe3f2e8ec73422d86bd722a
Juuuunibaby <3 Skrevet 3. april 2013 #23 Skrevet 3. april 2013 Jakt, fiske, leirdue-skyting og fjellturer.. Åååå måtte det bli sommer <3
IceNose Skrevet 3. april 2013 #24 Skrevet 3. april 2013 Maler bilder,dørskilt og dåpsstoler på bestilling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå