Gjest sug lut Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Ingenting er finere enn å stå opp rett før sola og se den rulle opp åsen - hurra for sommertiden, som dessuten får alle små til å sove en velsignet time lenger, eller hva?
Iiiiik Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Hurra for sommertid! Jeg er enig, men hva skal vi egentlig med den der vintertiden?
mamman til to gutter Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 Barna våre er b-mennesker og ikke noe enklere å legge om kvelden når det fortsatt er helt lyst og sol i stua. Dessuten er de ekstra trøtte om morgenen også, så jeg er litt todelt ang den sommertiden...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. april 2013 #4 Skrevet 3. april 2013 Jeg liker sommertid, men klokkeflytting er jeg motstander av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå