Gå til innhold

Mannen min har aldri....

Anbefalte innlegg

Skrevet

tatt hele jobben med unger og barnehage.

Eldste vi har sammen blir snart fire år.

Han har aldri pakket sakene, stått opp med, smurt frokost og tatt med både unger og utstyr til barnehagen.

Begynte å tenke på det her i sted. Jeg har alltid pakket ferdig sakene, smurt mat eller gitt frokost hjemme og stelt og gjort klart ungene. Han har tatt alt med og levert noen ganger, men oftest vil han jeg skal bli med.

Jada, jada, jeg vet jeg har skjemt han bort.

Spurte han i morges om han kunne ta eldste i bhg før jobb (begynte åtte), og han svarte om han fikk tid...han skulle først sove. Da var klokka 7.15.

Når jeg skal på jobb tidlig (7.30), står jeg opp med begge ungene og leverer i barnehagen før jobb.

Hvorfor skal ikke han klare det når jeg gjør det?

Anonym poster: 67b32210d1d6d61b764693afa3b0d13a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal han gidde om han vet at du ordner det (når han tydeligvis er en mann som syns det er ok å snike seg unna arbeidet med egne barn)?

Du får sette deg ned med han og lage en ukesplan om hvem som skal levere og hva som må ordnes i forkant. Så sant han ikke er tilbakestående eller har et handikap som vanskeliggjør ting har han ingen grunn til å ikke bidra mer.

Anonym poster: df1336020024e247394f57fe0aa8f37b

Skrevet

Hva med å ta fri noen dager å reise bort slik at han må ta hele jobben, og får se hvor mye arbeid det er å ha barn?

Anonym poster: 4e57c4f40d61e88105342661a6459922

Gjest deterbaremeg:):)
Skrevet

Er så glad vi greier å samarbeide om leverings- og hentesituasjon. Sammen er vi dynamitt.

Skrevet

Som sagt; du har skjemt han bort. Ønsker du forandring må du slutte å sy puter under armene på han.

Skrevet

Som sagt; du har skjemt han bort. Ønsker du forandring må du slutte å sy puter under armene på han.

Takk! Du gav meg verdens beste argument!

Det uttrykket bruker han daglig ang eldste sønnen og nevøene.

Vi mødrene syr puter under armene på dem.

At jeg ikke tenkte på det!

Anonym poster: 67b32210d1d6d61b764693afa3b0d13a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...