Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Nå får jeg sikkert høre det, for ja jeg vet alle barn i forskjellige, men jeg vil bare høre hva dere tenker, for.. Jeg er svært usikker av meg :-( Skal en halvtime til byen og handle noen småting. Har da med meg barnet i bæresele. Ute nå er det 3 grader (meldt det resten av dagen også). Inne er det jo selvfølgelig varmere, og blir ikke mye utendørs; bare fra bilen og inn til senteret. Hvor mye bør jeg kle på tror dere? Hun er veldig varm av seg i utgangspunktet. Holder det med body, tynn heldress i ull og en tjukkere ulldress utenpå (ja, selvfølgelig lue, votter og sko også da)? Eller bør jeg ha noen ekstra klær under ulldressen? Eventuelt bruke en litt tjukkere fleecedress i stedenfor? Anonym poster: 3ba659cfc93123dbb810f7682e7054fa
lillagiraff Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Hvis du skal være mye inne blir det kanskje litt varm med den tjukke ulldressen ytterst? Kanskje du kan pakke henne inn i jakka di eller noe fra bilen og inn? Blir jo varmt når hun sitter inntil deg og:)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 Hvis du skal være innendørs syns jeg det høres mye ut med to ulldresser... Det er min personlige mening Anonym poster: 804019c90d4807e5182a7e8c44c7c413
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #4 Skrevet 3. april 2013 Med mindre du skal på polferd, holder det med tynn ull innerst og tynn heldress fra bilen og inn, og lue da. Hun får masse varme fra deg når hun sitter i bæretøy. Er du usikker, pakker du jakken din rundt dere begge i tillegg. Inne holder det med tynn ull. Mine har ullsokker i tillegg fordi de fryser på bena. Nå bor jeg i nord så kan vel betegnes som polferd? ;-) Neida, men takk for svar. Anonym poster: 3ba659cfc93123dbb810f7682e7054fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå